bride flight

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Meer mensen die gekeken hebben gisteren?

Ik vind nederlandse films vaak niet zo boeiend eigenlijk, maar deze film vond ik érg mooi. Ook héérlijk dat er geen reclame tussen zat.

Normaal gesproken ben ik nogal geneigd in de reclames -heel ongezellig- even snel m'n mail te checken ofzo (hoezo verslaafd ;) ) Maar nu dus heerlijk 2 uurtjes samen tv gekeken.

Ik kan niet eens écht zeggen wat er zo mooi aan was, misschien een beetje de herkenning en het mooie van de échte liefde en vriendschap? Maar hij boeide van het begin tot het eind en eigenlijk ook daarna ;)

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik heb 'm ook gekeken, had 'm al in de bios gezien en blijf hem mooi vinden. Het boek is ook zeker een aanrader, daar gaat het verhaal nog veel dieper op alles in.

3. Female

Female Niet meer actief

Ja ik heb er echt van genoten! En idd, ned. 1 kijkt heel rustig zonder al die drukte en reclame.
    Was echt een heerlijk avondje met die film ;)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb ook gekeken. Vond het een prachtige film.
    Wou hem al langere tijd graag zien en wist niet eens dat hij op tv kwam. Dus was echt een verrassing gisterenavond.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik 'kan' het boek nu niet meer lezen denk ik.... Dat lijkt dan waarschijnlijk te langdradig.
    Maar ik ben wel even benieuwd: Gaan ze in het boek ook dieper in op het leven van Ada, nadat ze terug is gegaan naar haar man? Want dat vond ik zó'n 'los eindje' in de film...

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb hem al een tijd geleden gezien op filmnet, erg mooie film en waldemart is best lekker :)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja hele mooie film en jeetje wat heb ik zitten kwijlen bij Waldemart *kwijlsmijl*

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heb hem trouwens in de bios gezien met een vriendin *nog een kwilesmile* ;)

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik wist niet dat tie op tv kwam :( Maar zo'n mooie film!!! *zwijmel zwijmel*

10. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ja, en dan lees je ook hoe het allemaal ontstaan is, bij alledrie de vrouwen, en over de airrace lees je meer, echt een mooi boek, ik kon het niet wegleggen.

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vond het ook een erg mooie film.

Ik kan daar alleen zo'n onbevredigd gevoel van krijgen, zoals Ada die haar hele leven bij die #$%%$ blijft, terwijl ze gelukkig had kunnen zijn. Helaas is dit wel hoe het vroeger vaak ging volgens mij..

Ennuh, Waldemar inderdaad, normaal vind ik er niet zoveel aan, maar nu ;)....

12. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die Waldemar helemaal niet zo bijzonder?!?! ;)
    Film vond ik overigens wel errug mooi. Leuk om te zien hoe Willeke van Ammelrooy de perfecte "oude" versie is van Anna Drijver!

Deel Deze Pagina