Alles wordt duurder...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rooibos, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Alles wordt duurder, duurder en duurder.
    Hoe zien jullie die toekomst in?

Nu gaat de energie weer flink omhoog. Wat is het volgende?

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Tja je word er niet goed van. Heb me er wel druk om gemaakt, maar wil dat niet langer meer doen. We bezuinigen al enorm veel en kunnen gewoon niet meer bezuinigen. Rekeningen betalen we allemaal, en wat overblijft doen we voor leuke dingen. De ene maand kunnen we dan wel iets leuks doen en de andere maand niet. Op een gegeven moment houd het gewoon op, mensen willen wel betalen maar kunnen het gewoon niet meer. Stond ook al een artikel in de krant dat de lonen bijna niet stijgen in 2012.

3. ik vraag me af, de overheid wil allemaal bezuinigen, maar op een gegeven moment is de kip toch kaal :(

snappen ze dat zelf niet, hoe kun je geld bij de burgers weghalen als er helemaal niks meer is...

laat ze eerst de hypotheek renteaftrek voor huizen boven een half miljoen maar eens afschaffen
    Moet je eens kijken wat ze daarmee binnen hengelen...

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja indd alles word duurder en de lonen worden er niet hoger op!

Wij kunnen ook niet meer bezuinigen dan dat we al doen en ik maak me indd wel zorgen over de toekomst.. Ik weet dat we het minder gaan krijgen en natuurlijk baart dat zorgen. Veranderen kunnen we het niet, dus verder probeer ik me er zo min mogelijk druk om te maken en we zullen het uiteindelijk wel gaan zien.

Deel Deze Pagina