Wil hier geen discussie van maken hoor, maar ik vind het zo jammer dat we hier geen geld in kunnen zamelen met de dames van ZP. Dat lijkt me zo mooi, als mama's/bijna mama's of mama's to be nu voor de mama's die het hard nodig hebben in te kunnen zamelen met een actie... Ik begrijp de regels van zp overigens heel goed hoor!! Maar zo zonde dat er dan niet een keer voor zoiets een uitzondering gemaakt kan worden.
@BuffySummers Je hebt een punt! Een hele grote!!! Wat zou dat mooi geweest! (maar idd ook respect naar de regels van mijn kant hoor!)
@ BuffySummers: helemaal met je eens dat het jammer is en dat het juist vanuit dit forum een supermooi initiatief zou zijn Tja, dat is waar, maar ook wel weer logisch. Het begint met een uitzondering voor iets moois en bijzonders als dit, en voor je het weet heeft iedereen ineens een goed/mooi/leuk/whatever doel waarvoor een uitzondering zou moeten/mogen worden gemaakt Zo gaat dat nou eenmaal altijd, dus ik snap best dat ZP redelijk strikt is in haar regels... Jammer, maar begrijpelijk.
Het is ook niet dat ik het niet begrijp hoor, want wat jij zegt, dan kunnen ze aan de gang blijven Maar wilde het toch even kwijt.
Het is altijd best gezellig om naar te kijken maar ik zou het achterlijk vinden als de NL overheid het ingezamelde bedrag weer verdubbeld.. Laat ze eerst ons eigen land eens op orde krijgen ipv weer zoveel geld naar het buitenland te sturen! Sorry hoor,ik wil de kerstsfeer niet verpesten maar dit vind ik echt!
wij hebben geen 101 tv wat is dat?? ik kijk het zoveel mogelijk en luister het ook zo veel mogelijk, vind het heerlijk om in de stemming te komen, 2 jaar geleden was ik nu hoooooog zwanger, en kon niet liggen door de maagzuur, heerlijk hoor lekker tv kijken toen, baal wel dat we dat 101 tv niet hebben, (niet eens weet waar ik het zoeken moet)
Ik ga het ook weer volgen, ik vindt het zo gezellig altijd. Vorig jaar stond hij bij ons in de buurt Eindhoven, dat was wel heel leuk moet ik zeggen. Hier staat de tv ook aan als ik thuis ben.
Hebben ze vorig jaar al niet meer gedaan vanwege de crisis hier... En dit is van oorsprong een actie voor stille rampen in de wereld... ik snap het wel hoor wat je bedoelt!, hier is ook teveel horor (om het maar even zo te noemen) in Ned. maar deze actie is van oorsprong daar gewoon niet voor...
hebben jullie ook digitenne dan, 11 is hier belgie zover ik weet, mag even niet chippen van manlief maar zal zo eens kijken.
Schreef net dat ze het ook op etalagekanaal hebben gezet deze week. Bij ons (ziggo) is dat op nr 13... en anders kun je het volgen op internet. Heerlijk genieten he?! Hier ook een extra stukje bij het kerstgevoel... kerstboom, kaarsjes en s.r.! I love it!
ik vind het ook helemaal geweldig, heel leuk initiatief ! ik kan me nog wel herinneren, toen mijn man één van de eerste keren bij mij sliep, wij een smsje gingen sturen na serious request. good old memories !
heb even gegoogled, en jaaaaaaa we kunnen eht zien op 29 van digitenne, dus voor de mensen die het nog niet wisten, daar kan je het volgen.
Yippy. Heerlijk dit. Hier ook weer heel veel s.r. dit jaar op de tv en werk. Hoort hier idd bij het kerstgevoel.