Ik zit nu deze film te kijken en jeetje de ene dood is nog erger dan de vorige... ik heb alle andere 4 de delen gezien wie nog meer en wat vinden jullie er van?
ik vond het echt top! het hele verhaal wat dus in een cirkel loopt.. cirkel of life! dat was goed bedacht.. en die brug.. ja te mooi gemaakt! ja er vallen een hoop doden maar dat gebeurt in elke horrorfilm en dit was natuurlijk als laatste deel het topje van de ijsberg! zou hem zo weer kijken
ik heb alle delen wel een paar keer gezien maar dat doe ik eigenlijk met alle films zodat ik de film beter begrijp en valt alles beter op dan met de 1e keer... maar ik moet zeggen ik heb liever dit soort horror films dan horror films met geesten, duivels en dat soort dingen. als ik die zie dan kan ik echt niet slapen.... van elk geluid word ik dan bang en durf dan ook niet naar de wc te gaan in de nacht... haha
ja ik vond m gaaf goed gedaan! En helemaal dat einde dat ze weer in t vliegtuig zaten En ja, heel mooi gemaakt. Ik ken iemand die m in 3D had gezien in de bios en die vond het echt gruwelijk. Ik heb m gewoon thuis zitten kijken, maar dat vond ik soms al heftig.
Ik heb hem ook in 3D gezien in de bios! Heerlijk! De darmen, bloedspetters en uitstekende botten vlogen je om de oren IK vind de film ook fantastich! En inderdaad... een erg leuk en verassend eind! Geniaal! Hahahaha
Wat een slechte film.... Had al heel lang die films niet gezien en heb afgelopen week 5 gekeken, maar wat is die film goedkoop gemaakt, je ziet dat er niet veel geld was om die film maken.. Heel erg jammer...
ik vind deze film zo super ! ik vind het gewoon geniaal bedacht & vooral dat het laatste deel zo mooi aansluit op het eerste deel.
Haha ik ben gek op spannende films, maar juist die gore dingen als opengesneden lichamen en ingewanden zorgen ervoor dat ik het echt niet kan kijken. Ik stel me dan veel te veel voor dat zoiets ook in het echt kan gebeuren (niet zozeer het verhaal, maar wel gruwelijke ongelukken en moordpartijen brrr )
Ik wist niet eens dat er een deel 5 was hahaha. Maar wil m wel zien. Wij hebben toen dat deel met die achtbaan en die zonnebanken enzo in de bioscoop verselijk hahaha.
Ik heb ze alle 5 gezien. En vond deel 5 toch wel de slechte en nepste van allemaal. Maar t einde vond ik wel weer grappig dat had ik niet verwacht.
Kinderen op school kwamen een keer aan met deel 3 of zo, maar ik dacht dat het final fantasy was.. schrok ik me ff een hoedje, wat een ranzige film