Arme hond! Je zou die ouders toch wat aan willen doen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door anica, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
  2. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik heb zelf helemaal niks met honden, maar dit vind ik wel heeeeel erg zielig. :x

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Dit soort mensen kan ik niet begrijpen. Hoe dom kan je zijn.

4. Verox

Verox Niet meer actief

Dit zit op het randje van acceptabel...
    Fijn dat het hondje dat allemaal toelaat.

Maar onverantwoord dat ouders het gevaar niet zien en het zelfs toejuichen. Kindje hoeft maar 1x verkeerd terecht te komen en de hond pijn te doen. Dan hapt de hond uit zelfverdediging en zijn de rapen gaar...

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Domme ouders, dit is vragen om problemen.
    Dan kan de hond nog zo'n goedzak zijn, 1 keer een verkeerde beweging en de hond kan bijten. En tja wie is dan de lul: de hond!
    Snap dit soort mensen niet

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Voor mij is dit ver over de grens van acceptabel, dit gaat er niet zo zacht aan toe en ik vind het dus dierenmishandeling. Achterlijke ouders zeg.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik snap dit soort mensen echt niet.

Mijn ouders hebben vroeger een Goldenretriever van kenissen overgenomen die greep ik naar de kinderen vn die kenissen. Bleek dat die kinderen ook heel veel hadden "gestoeit" met de hond.
    Mijn ouders hebben met behulp van trainingen nog geprobeerd om de vals heid eruit te krijgen of onder controle te krijgen, maar het mocht niet baten, mijn ouders hebben toen de goldenretriever moeten laten inslapen nadat deze een vriendinnetje van mij had gegrepen :(

Onbegrijpelijk, een hond is geen speelgoed maar blijkbaar kan dit bij sommige mensen er niet in :x

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Geupload op 7 feb 2010
    en nu ineens allemaal kommentaren eronder van een aantal uur geleden... die lui zullen ook wel denken heuh? waar komt dat nou ineens vandaan...

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Deze vraag gaat komen dus stel ik hem alvast ;)... kon de hond niet naar mensen zonder kinderen?

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha nou zo doet jolisa nog net niet met onze herder. Want dat mag ze niet van ons. Maar onze lubbus blijft ook zo lekker erbij liggen.
    Dierenmishandeling nee hoor niet eens een beetje.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Zit op het puntje van mijn stoel.... levensgevaarlijk.
    Zie je die stresssignalen van die hond?

Dit gaat een keer fout en dan moet het beessie dood.

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Vind het wel mishandeling, hond liep weg en moet verplicht weer liggen... Is vragen om problemen.

13. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Jij verwoordt het inderdaad hoe ik het wilde zeggen kwam er even niet uit ;)

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jemig... Wat een naieve ouders!!!!
    Ze willen volgens mij op deze 'lollige' manier laten zien: kijk wij hebben een 'gevaarlijke' hond en hij doet niks.. Tot dat hij wel een keer hapt..
    Iedere hond kan van zich af happen, waarom begrijpen sommige ouders dat niet???
    Ongelooflijk dit filmpje. Ik kon hem niet eens afkijken met dat stomme gehinnik van die vader.

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

#15 Tamale, 17 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2012
    NOu dat het beestje dood moet is dat wel heel erg, maar als het kind gegrepen word.. Mijn god:$

Ik snap niet dat ouders dit riskeren. Voor zowel het kind als de hond.

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ja joh haha had ik helemaal niet gezien, kwam hem tegen op een ander forum.

Ik vind trouwens pure dierenmishandeling, ik ga toch ook niet op jou borst springen, beestje geeft al aan dit niet te willen maar moet.

Ik denk dat mijn staff allang een keer gewaarschuwd had met een snauw! Ook al zijn wij erbij.
    Gelukkig komt onze meid niet eens op het idee dit te doen!

@babyhope die hond ligt echt niet lekker!
    @verox hij laat dit niet toe, hij word gedwongen!

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.218
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind dit echt heel erg!!.
    Stel je toch eens voor dat de hond zal happen.Kind levensgevaarlijk gewond en het dier moet worden afgemaakt.Het lijkt wel of die ouders erop kicken om dit te doen.Zien hoe ver ze kunnen gaan,walgelijk!!

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit is dierenmishandeling!!
    Die hond die hapt straks, en dan is het hondje er geweest
    Walgelijk zulke mensen, echt walgelijk

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Tot die "lekkere lubbes' dat gestoei een keer zat is,en dat laat merken...
    Maar dat mag niet,want dan is hij vals en krijgt een spuit in zijn nek!!
    Dit is gewoon stommer dan stom gedrag van de ouders,en zeker dierenmishandeling.
    De hond likt constant,nerveus gedrag is dit,en kijkt ook telkens schichtig met zijn ogen...let ook maar eens op zij oren.

Wij hebben 2 honden thuis,en Sietse leert van ons dat hij daar respect voor moet hebben,net zoals hun dat voor Sietse hebben.
    Het is geen speelgoed,dat hij in een grote kist zitten,van duplo tot auto's!!
    Na ons eten geven Sietse en ik samen de honden eten,en verder laat hij ze met rust!

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik keur het niet goed wat die ouders doen, maar sommige reacties gaan hier ook wel wat ver.

Deel Deze Pagina