Ow wat kan ik hier boos om worden, beestje gaat vast een keer bijten, nou heb je dan wat! Verminkt kind en een hond die dood moet, vals is en wat al niet meer. Arm arm beestje Rottweiler Scooby wrestle with a baby - YouTube
Dit zit op het randje van acceptabel... Fijn dat het hondje dat allemaal toelaat. Maar onverantwoord dat ouders het gevaar niet zien en het zelfs toejuichen. Kindje hoeft maar 1x verkeerd terecht te komen en de hond pijn te doen. Dan hapt de hond uit zelfverdediging en zijn de rapen gaar...
Domme ouders, dit is vragen om problemen. Dan kan de hond nog zo'n goedzak zijn, 1 keer een verkeerde beweging en de hond kan bijten. En tja wie is dan de lul: de hond! Snap dit soort mensen niet
Voor mij is dit ver over de grens van acceptabel, dit gaat er niet zo zacht aan toe en ik vind het dus dierenmishandeling. Achterlijke ouders zeg.
Ik snap dit soort mensen echt niet. Mijn ouders hebben vroeger een Goldenretriever van kenissen overgenomen die greep ik naar de kinderen vn die kenissen. Bleek dat die kinderen ook heel veel hadden "gestoeit" met de hond. Mijn ouders hebben met behulp van trainingen nog geprobeerd om de vals heid eruit te krijgen of onder controle te krijgen, maar het mocht niet baten, mijn ouders hebben toen de goldenretriever moeten laten inslapen nadat deze een vriendinnetje van mij had gegrepen Onbegrijpelijk, een hond is geen speelgoed maar blijkbaar kan dit bij sommige mensen er niet in :x
Geupload op 7 feb 2010 en nu ineens allemaal kommentaren eronder van een aantal uur geleden... die lui zullen ook wel denken heuh? waar komt dat nou ineens vandaan...
Haha nou zo doet jolisa nog net niet met onze herder. Want dat mag ze niet van ons. Maar onze lubbus blijft ook zo lekker erbij liggen. Dierenmishandeling nee hoor niet eens een beetje.
Zit op het puntje van mijn stoel.... levensgevaarlijk. Zie je die stresssignalen van die hond? Dit gaat een keer fout en dan moet het beessie dood.
Jemig... Wat een naieve ouders!!!! Ze willen volgens mij op deze 'lollige' manier laten zien: kijk wij hebben een 'gevaarlijke' hond en hij doet niks.. Tot dat hij wel een keer hapt.. Iedere hond kan van zich af happen, waarom begrijpen sommige ouders dat niet??? Ongelooflijk dit filmpje. Ik kon hem niet eens afkijken met dat stomme gehinnik van die vader.
NOu dat het beestje dood moet is dat wel heel erg, maar als het kind gegrepen word.. Mijn god Ik snap niet dat ouders dit riskeren. Voor zowel het kind als de hond.
Ja joh haha had ik helemaal niet gezien, kwam hem tegen op een ander forum. Ik vind trouwens pure dierenmishandeling, ik ga toch ook niet op jou borst springen, beestje geeft al aan dit niet te willen maar moet. Ik denk dat mijn staff allang een keer gewaarschuwd had met een snauw! Ook al zijn wij erbij. Gelukkig komt onze meid niet eens op het idee dit te doen! @babyhope die hond ligt echt niet lekker! @verox hij laat dit niet toe, hij word gedwongen!
Ik vind dit echt heel erg!!. Stel je toch eens voor dat de hond zal happen.Kind levensgevaarlijk gewond en het dier moet worden afgemaakt.Het lijkt wel of die ouders erop kicken om dit te doen.Zien hoe ver ze kunnen gaan,walgelijk!!
Dit is dierenmishandeling!! Die hond die hapt straks, en dan is het hondje er geweest Walgelijk zulke mensen, echt walgelijk
Tot die "lekkere lubbes' dat gestoei een keer zat is,en dat laat merken... Maar dat mag niet,want dan is hij vals en krijgt een spuit in zijn nek!! Dit is gewoon stommer dan stom gedrag van de ouders,en zeker dierenmishandeling. De hond likt constant,nerveus gedrag is dit,en kijkt ook telkens schichtig met zijn ogen...let ook maar eens op zij oren. Wij hebben 2 honden thuis,en Sietse leert van ons dat hij daar respect voor moet hebben,net zoals hun dat voor Sietse hebben. Het is geen speelgoed,dat hij in een grote kist zitten,van duplo tot auto's!! Na ons eten geven Sietse en ik samen de honden eten,en verder laat hij ze met rust!