101tv staat aan, mijn eigen actie loopt en het huis gaat vanavond weer op slot! Tijd voor een SR13 topic ^^
Oeh das waar ook! *zet gauw 101tv aan* Vind het alleen suuuuper jammer dat Gerard Ekdom niet in het glazen huis zit dit jaar. Echt, enorm zonde. Zonder hem zal het dit jaar toch niet hetzelfde zijn ben ik bang...
ik kan niet wachten!!! 101 staat al aan... jammer voor vriendlief (die vind t niet echt wat!) maar ik wel... heerlijk!!!
Wat zou de themesong van dit jaar zijn? Ik denk Hey brother - Aviici (of Wake me up) 19.00 begint het, en om 20.45 gaat de deur op slot!
Hier gisteren al met een benefietdiner 1027,20 opgehaald en met de rest van de acties die we hebben gehouden staan we nu op een tussenstand van 5400,- Er komt nog wat bij dus ws kunnen we eind van de week 6000,- aan serious request geven. Best wel trots!
welke provider / kabelmaatschappij heb je? Hij is nu op digitale tv bij elke maatschappij zender van de maand!
echt... welke NL muziekzender? Ik heb KPN en bij mij is 101tv dus nu zender van de maand! anders ff in het zenderoverzicht kijken van Ziggo waar 101 zich bevind
Welk pakket heb je? Het is idd 101 tv. Anders even checken bij alle zenders of die niet tussen de lijst staat.