Dat is toch logisch? De meeste acties eindigen pas de laatste dag, dus dan komt ook pas het grote geld binnen. Wel weer een super resultaat!
Toen ik gisteravond begon met werken op het callcenter, om 18.30 stond de teller op ongeveer 251.000 euro aan geld wat enkel is opgebracht met plaatjes aanvragen en donaties. Om 20.00 stond de teller op 410.000 en toen ging het heel hard....konden onze ogen er niet van af houden... Er belden toen ook mensen die net een actie hadden afgerond en het geld wilden doneren....ging echt heel hard!
Was ook een hele leuke avond, zoveel positieve energie! Leek wel dronken toen ik thuis kwam Was er helemaal hyper van. Af en toe zelf ook een gesprekje gedaan en heb toch wel heel vaak met een brok in mijn keel gezeten hoor...veel oudere mensen die hun verhaal even willen doen (vooral over vroeger, toen hier ook nog best wel veel jonge babies doodgingen) maar ook veel kinderen die geld voor de arme kindjes wilden geven. Zat ik met een trillende stem alles door te nemen
Wat mooi zeg! Ik had ook wel willen helpen daar. Hoe kwam je daar? Heb je daarna nog even bij de oldehove gesprongen? Ik ben toch maar thuis gebleven. Maar was wel trots op die menigte in onze mooie stad!