AH haalt rendierijsjes uit de winkel|Binnenland| Telegraaf.nl Iemand deze ijsjes gehaald voor na het kerstdiner? Dan mag je ze dus terugbrengen (Als je nog snel bent, zo lang als de AH nog open is.....) En anders een grote teleurstelling op je bord, haha!
Ik denk dat de kids hier echt geen probleem mee zullen hebben hoor! Alleen met het ontbreken er van 😉
We hoorden het bericht op de radio in de auto. Mijn oudste vond het zeer belangrijk nieuws. Hij was ook zeer opgelucht dat wij kerstmanijsjes van de jumbo hebben (valt minder aan te verpesten). Hij was helemaal blij toen hij zag dat de eland-broodjes wel echt op rendieren leken.
Ik heb ze gekocht en we hebben al drie rendieren verslonden. En ja, ze leken echt op rendieren. Volgens mij heeft degene van de foto eerst even flink geschud, ze zaten bij mij gewoon keurig netjes in de verpakking hoor.
Ik heb zo aan de foto te zien het vermoeden dat het een beetje ontdooid is geweest en de verpakking op zijn zij heeft gelegen. Het zal vast niet voor alle verpakkingen gelden... (Zoals Mol81 zegt. )
Dit vind ik nu voedsel verspilling. Oke misschien lijken ze niet op een rendier als het voor de rest maar wel goed is. Zou ze dan ook niet terug brengen en lekker eten. Smelt toch in je mond haha.