Serious Request

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by melloncollie, Dec 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yeps, vanochtend zijn er weer 3 heren van start gegaan in het Glazen Huis om geld in te zamelen voor het goede doel. Er zal vast een hele discussie ontspatten over het wel of niet goed zijn van deze actie, want das nu eenmaal zwangerschapspagina! Ga je gang als je je niet kunt beheersen....
    Maar zijn er nog mensen die gaan kijken of iets gaan aanvragen? Vorig jaar stond het huis in mijn woonplaats en ben ik met mijn zatte kop wezen kijken na een avondje in Het Paard (De Heideroosjes traden op) en ik vond het erg leuk. De jaren daarvoor keek ik televisie uiteraard. Dit jaar ga ik misschien centjes brengen en lever ik daarbij ook de demo van onze band af.

Vind het trouwens errug jammer dat Gerard er niet in zit!

2. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Hier staat de tv ook aan hoor, vind het altijd erg leuk om naar te kijken en ik vind het prima dat er op zo'npositiev manier aandacht voor de ellende in de wereld gevraagd wordt.

Slim trouwens dat je de dema van je band erbij af geeft! 2 vliegen in een klap he?!

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Een super actie! Ik volg hem elk jaar op de voet. Hoe kan zoiets nou niet "goed" worden bevonden. Zit nu te kijken op TV. Eén dezer dagen maar even een plaatje aanvragen en geld doneren.
    Mijn zwager en schoonzus zitten momenteel ook in Kenia (voor adoptie), waar Eric ook is geweest, en die worden daar met hun neus op de feiten gedrukt. Ik heb er foto's van gezien en het is echt heel erg en dat waren niet eens alleen vluchtelingen. Er moet iets aan gedaan worden!
    Dus geef allemaal, indien dat mogelijk is.

4. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
  5. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
  6. melloncollie

Ik vind het gewoon alleen al leuk omdat zoveel mensen er blij van worden. En dan heb ik het niet over het geld voor het goede doel. Maar zoveel mensen die ook hun creativiteit laten zien en allerlei maffe dingen verzinnen om geld in te zamelen.

Vorig jaar heb ik me zo rot gelachen om Michiel en Gerard die Bert en Ernie nadeden :)

7. Niet meer actief

Al 140.523,- euro! :D

8. hier staat de tv ook 24 uur per dag aan :D alleen vond ik t tot nu toe vorig jaar beter.. die paul kan echt niet draaien :( veel te lange pauzes tussen de nummers.. vallen er gewoon stiltes.. beetje jammer..

doe mij gerard en machiel maar weer :D
    maar verder een top programma.. kan t echt de hele nacht door blijven kijken :D

9. mickey80

mickey80 Actief lid

Aug 24, 2008
    359
    1
    18
    die stiltes zijn er als er op de radio reclame en nieuws is.;) Het viel mij vanmorgen ook op ikheb toen de radio er bij aangezet.. toen merkte ik dus dat het een soort pauzemuziekje is. Ik vond het al zo raar dat er steeds een pauze tussenzat en hij niet naar de microfoon liep haha

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ik vind het ook een heel goede actie! Leuke radio en ook heel leuk dat het via de TV te volgen is! Ik vind het ook wel jammer dat Gerard er nu niet in zit, die man maakt er echt een show van! :)
    Maar deze 3 jongens vind ik ook heel leuk.

En idd die stiltes op TV tussen de platen lijkt heel raar, maar op radio is dat niet.
    Ik vind Paul juist wel een leuke DJ, maar smaken verschillen :D

11. ooo oke ja dat hoor ik dan dus niet hihi
    t leek zo stom.. en zeker omdat mn vriend dj is irriteerd je dat sneller... maar goed wist niet dat de radio wel gewoon doorging hihi

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik ga er straks ff heen haha
    Woon niet gek ver van Breda,15 min.met de auto.
    Dus we gaan straks eventjes spieken uiteraard;)
    Dinsdag is mijn man zn money binnen en gaan we er wat doneren!
    Met kerstkaartje natuurlijk!;)
    Vanavond is Najib Amahli te gast en blijft er slapen!
    Wil m wel s zien in t eggie! En dat zal nu gebeuren ook haha

13. melloncollie

Najib !

Ik zag laatst zijn show op tv. Had hij een stuk over een Marokkaan die deed of hij Jezus was. Toen gooide hij water op de grond en zegt iets van: walla kijk hier kijk hier lopen over water! en loopt over het water.

Nou dacht dat ik dood ging :)

14. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    hahahaha geweldig!
    Hij is goed he!
    Mn moeder komt speciaal oppassen zodat wij er heen kunnen om te koekeloeren!
    Ben zo benieuwd!
    Zal wat fototjes proberen te maken;)

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ik dacht dat Ilse de Lange vanavond de slaapgast was? Hoorde ik volgens mij net wel voorbij komen. :( :D

16. Niet meer actief

Klopt, vandaag Ilse de Lange en morgen pas Najib Amahli.

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Nou, ik hoop dat MissMissy hier ook achter gekomen is :D

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En up!
    Moeten dit goede doel natuurlijk wel ff onder de aandacht brengen!

Heb inmiddels al een aantal smsjes gestuurd, en uiteraard een plaat aangevraagd! Kan ook via hyves voor de liefhebbers, krijg je er meteen een gepimpte profiel bij! Voor meer info;

http://seriousrequest-3fm.hyves.nl/

Xx

19. melloncollie

Ja ik maak me ook graag schuldig aan de hele hype rondom Maja de Bij sms-jes. Ik ben zelfs zo vrij geweest om alle woordgrappen van Maja de Bij in een blog op Hyves te zetten :) Hopelijk is ie redelijk compleet.

80 euro gedoneerd (zoveel dagen was Yelena oud op dat moment) voor het liedje Happy little boozer van Korpiklaani, maar tot nu toe niet gehoord.

Vanavond gaan we ff met het gezinnetje naar Breda.

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Nog een dag, hopelijk halen ze die 2,5 miljoen!

Jammer genoeg is Breda een beetje ver rijden voor ons, anders was ik er ook zeker even heen gegaan!

Share This Page