DINSDAG 23 DECEMBER 2008 Home Alles Entertainment Raar Sport Internet Binnenland Buitenland Film 19e kind voor vrouw Bunschoten Diana Koelwijn uit Bunschoten heeft haar negentiende kind gebaard. Daarmee vormen zij en haar man Henk en kinderschare misschien wel het grootste gezin van Nederland. ,,Ik sluit niet uit dat het een landelijke record is'', zegt verloskundige Tineke Reichardt over de geboorte van Eva. ,,Het is in ieder geval bijzonder. Vooral omdat alle zeven zoons en twaalf dochters thuis zijn geboren''. Moeder en kind maken het goed, schrijft De Gooi- en Eemlander. Burgerlijke stand De burgerlijke stand op het gemeentehuis moet het trouwboekje van het zwaar Christelijke gezin aanpassen. ,,Het zit allang vol, omdat er maar zes plaatsen in het boekje zijn'', aldus de ambtenaar. Henk weigerde een tweede trouwboekje. ,,Ik ben met één vrouw getrouwd'', was zijn argument. Er werden nieuwe bladzijden in het trouwboekje geplakt, maar ook die zijn alweer vol.
nou...soms denk ik stiekem, had ik de ware jaren geleden al ontmoet en op dat idee gekomen....misschien had ik dat dan wel gewild. Maja...als als als alhoewel 19 is misschien wat erg veel. 6 of 7 zou wel leuk zijn (denk ik nu nu die 2 apen hier even achter de comp zitten en me dus niet gek maken....hoe ik er over denk als ze zo weer beneden zijn weet ik niet )
Ze wonen toevallig in het dorp waar mijn man werkt....zij zijn streng gelovig, vader heeft een eigen zaakje, ze krijgen allemaal thuisscholing en vader en moeder willen niets van de belastingdienst krijgen zoals kinderbijslag ofzoiets.
acire....ik zal het nooooooooooooooooooit meer doen.......... sorry......sorry (een dubbel topic openen) maar ik vindt 19 kinderen nog steeds een beetje te veel, zou gillend gek worden denk ik. groetjes diana
19... 19 x 9 maanden zwanger = 171 maanden = 14 jaar en 3 maanden zwanger Gefeliciteerd dan maar met de geboorte van jullie 13e dochter.
Gun iedereen een kindje hoor of het nou de 19de of de eerste is maar soms denk ik wel...waarom krijgt de ene 19 kinderen terwijl de ander al 10 jaar bezig is om er 1tje te krijgen.....
Ben dan wel benieuwd wat voor bedrijf die man heeft....wat een geld moet dat kosten En 14 jaar zwanger...wow ...vind 1 zwangerschap al lang duren...moet er niet aan denken
Vlakbij mijn ouders woont een gezin met minimaal 20 kinderen. Ik weet niet of er nog bij zijn gekomen maar toen ik er nog woonde hadden ze er al 20!
Hier in het dorp een gezin met 22 kinderen.... En dan mag je wel streng gelovig zijn, en denken zolang mijn bloempje bloeit is ze nog vruchtbaar....Maar wat als dat mooie bloempje een muurbloempje word en alleen maar zorg draagt? Vind ik niet bepaalt christelijk! Daarbij heeft mijn man naast een gezin gewoond waarvan de kids ook niet naar school mochten uit principe, ik vind dat persoonlijk gewoonweg kindermishandeling, de kinderen mochten nergens heen en werden uit voorzorg thuis gehouden. Stel je eens voor dat een kind de duivel tegen komt. Ja ik ben keihard hoor, en ben zelf een Christen, maar hoever moet je gaan? Als ieder kind zijn of haar aandacht zou krijgen, naar school zou kunnen en vrolijk buiten zou kunnen spelen dan is en word het een heel ander verhaal... Of als de moeder het allemaal aankan geestelijk en lichamelijk. Het lijkt mij gewoon een aanslag op je lichaam en gestel