Als je goed zoekt sta ik er tussen op de 3FM site bij de brievenbusfoto's van vandaag. Alleen heeft niemand er een flauw idee van hoe ik eruit zie, dus eh, dan is een onmogelijke opgave
Ach ik ben echt het typje die geen fuck om geld geeft als ik een ander ermee kan verblijden. Ik geef het ook graag uit in de winkel hoor Mijn vriend en ik hebben allebei 40 gegeven. Gister wezen kijken; was echt druk en er stond ook een fanfare op te treden en veel muziek natuurlijk. En wat denk je? Yelena heeft overal doorheen geslapen Maf kind! We hebben zelfs nog voor een kroeg gestaan met harde muziek aan. Maar ik vond het erg leuk om even de sfeer te proeven in Breda. We hebben nog 10 euro extra gegeven. Het was ook hartstikke leuk om weer eens door de binnenstad te lopen, want mijn vriend en ik hebben daar veel herinneringen aan van toen we net verkering hadden Hij woonde daar als student. Nou niks leuker om ff daar te lopen met het gezinnetje natuurlijk. Kwamen we nog een kroegbaas tegen van toen en die was helemaal verbaasd dat mijn vriend al papa was
ZE hebben gewoon 3,1 miljoen! Nou ja plus die 2,5 miljoen van Koenders, hebben ze gewoon 5,6 miljoen binnengehaald deze week.. Wat een kanjers..
Echt goed van die jongens hoor! En natúúrlijk van het nederlandse volk! Wat een geweldig bedrag zeg! =D> En wat een mooie beelden toen ze het Glazen Huis uitkwamen! Of ben ik de enige die daar een beetje emo van werd....
Uhm, mijn vriend en ik moesten hard lachen omdat het emo liedje dat dat bandje stond te spelen, te kort was Ze liepen toen nog ergens midden in het publiek. Maar vond het heel tof dat ze het gehaald hebben ! Een domper dat Jordy van Loon weer kwam zingen ! Ik vond het nou niet bepaald een anthem voor een gebeuren als Serious Request. Vond het meer een hoop meligheid (of zullen we het maar wijten aan het niet eten?) van de dj's. Sander Lantinga had die Jordy van Loon al heel lang lopen hypen in zijn programma voor Serious Request begon.
Ja, dat klopt. Volgens mij vond hij het als enige DJ een 'leuk' nummer. Ik vind het ook jammer dat dit het Anthem is geworden. Wij zijn vannacht wakker gebeld door 3FM! Het liedje wat ik had aangevraagd werd gedraaid, en daarom werden we gebeld! Grappig