Serious Request

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by melloncollie, Dec 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Als je goed zoekt sta ik er tussen op de 3FM site bij de brievenbusfoto's van vandaag. Alleen heeft niemand er een flauw idee van hoe ik eruit zie, dus eh, dan is een onmogelijke opgave :p

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    zo 80 euro is een behoorlijk bedrag!
    Ik heb 20 gedaan.
    Vind het ook een heel goede actie!

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ach ik ben echt het typje die geen fuck om geld geeft als ik een ander ermee kan verblijden. Ik geef het ook graag uit in de winkel hoor ;) Mijn vriend en ik hebben allebei 40 gegeven.
    Gister wezen kijken; was echt druk en er stond ook een fanfare op te treden en veel muziek natuurlijk. En wat denk je? Yelena heeft overal doorheen geslapen :) Maf kind! We hebben zelfs nog voor een kroeg gestaan met harde muziek aan.
    Maar ik vond het erg leuk om even de sfeer te proeven in Breda. We hebben nog 10 euro extra gegeven. Het was ook hartstikke leuk om weer eens door de binnenstad te lopen, want mijn vriend en ik hebben daar veel herinneringen aan van toen we net verkering hadden ;) Hij woonde daar als student. Nou niks leuker om ff daar te lopen met het gezinnetje natuurlijk. Kwamen we nog een kroegbaas tegen van toen en die was helemaal verbaasd dat mijn vriend al papa was :D

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben benieuwd
    hopelijk halen ze de 2,5 miljoen
    vind het een super actie van ze.
    ga zo tv kijken :D

5. ZE hebben gewoon 3,1 miljoen!

Nou ja plus die 2,5 miljoen van Koenders, hebben ze gewoon 5,6 miljoen binnengehaald deze week..

Wat een kanjers..

6. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    idd echte kanjers!

7. 4days

4days Niet meer actief

WAUW 3,1 miljoen, echt veel he! En het wordt ook nog een verdubbeld! :D

8. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ja, nogal onmogelijk! Probeer je ons nieuwsgierig te maken ;) :)

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Echt goed van die jongens hoor! En natúúrlijk van het nederlandse volk!
    Wat een geweldig bedrag zeg! =D> En wat een mooie beelden toen ze het Glazen Huis uitkwamen! Of ben ik de enige die daar een beetje emo van werd....

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Uhm, mijn vriend en ik moesten hard lachen omdat het emo liedje dat dat bandje stond te spelen, te kort was :) Ze liepen toen nog ergens midden in het publiek.

Maar vond het heel tof dat ze het gehaald hebben !

Een domper dat Jordy van Loon weer kwam zingen ! Ik vond het nou niet bepaald een anthem voor een gebeuren als Serious Request. Vond het meer een hoop meligheid (of zullen we het maar wijten aan het niet eten?) van de dj's. Sander Lantinga had die Jordy van Loon al heel lang lopen hypen in zijn programma voor Serious Request begon.

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ja, dat klopt. Volgens mij vond hij het als enige DJ een 'leuk' nummer. Ik vind het ook jammer dat dit het Anthem is geworden.

Wij zijn vannacht wakker gebeld door 3FM! Het liedje wat ik had aangevraagd werd gedraaid, en daarom werden we gebeld! Grappig :)

Share This Page