Benieuwd hoe dat eruit ziet? Marilyn Manson zonder make-up op stap in Parijs - Gva.be Ik vind hem met die make-up op echt een engerd. Die ogen.
Ik vind 'm er zonder make-up nog steeds eng uit zien . En ik las ff 't stukje eronder: Marilyn Manson trok dinsdag met zijn vriendin Evan Rachel Woods, die 18 jaar jonger is, door de straten van Parijs zonder zijn bekende make-up op het gezicht. Las ik het zonder "met", dus ik dacht al:
sorry gekke vraag maar hadden jullie hem nog nooit zonder make up gezien dan? dat gebeurd wel vaker hoor
Ik vind hem eigenlijk wel wat hebben Niet van knapheid ofzo maar wel eigenheid dat heb ik veel liever dan alle Brad Pitts etc.... hou wel van een beetje excentriek
geef mij dan maar Hugh Jackman als ik die in bed aantref, mag mijn man toch echt een nachtje op de bank
Haha ja ik vind al dat top 10 spul niks buiten Jake Gyllenhaal echt daar heb ik wel ff ruzie voor over haha
Zo heel raar is dat helemaal niet dat ie zonder make up loopt volgens mij. Ik heb hem op tv en magazines wel vaker zonder gezien. lol Nou was dat een lelijke foto maar zo heel lelijk is hij niet vind ik Bekijk bijlage 38834
Geen idee. Ik wist eerder helemaal niet hoe hij er in het echt uit zag. Maar aangezien het op de Telegraaf.nl stond en nog een paar sites, dacht ik dat het wel bijzonder zou zijn en nooit voor zou komen als ie zonder make-up de deur uit komt.
Mensen zijn makkelijk geshockeerd door hem, misschien vergeten veel mensen zijn gezicht zonder make up daardoor.
THE BEATIFUL PEOPLE THE BEAUTIFUL PEOPLE MM shockeren? Ken wel ergere grapjassen. Burningkarma weet jij welke band dat is die tijdens een gig mensen aan kruisen hebben hangen met nepbloed? Of uh...Rockbitch! Google daar maar eens op.
Hier nog iemand zonder make-up..... Pamela toont ware gezicht | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl