Serious Request

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Arti13, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Was volgens mij voor vandaag/vanavond. maar heb nog niets gezien.

Upc heeft wel een paar uur storing gehad en kon dus niet 101 zien. Die hier overigens, net als bij meerderen hier, praktisch de hele dag op staat.

Mijn smsjes komen ook niet in beeld. maar ach, voor dat goede doel heb ik het wel over hoor.

Veel kijkplezier nog.

*gaat link checken*

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ok, ik ben echt benieuwd namelijk of die man het nou echt goed had.

Weet iemand anders dit?

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Zo, zeker. Respect hoor! Hij kent echt heel veel. En hij is zeker de smaakmaker in huis. Met Giel heb ik niet zoveel en ik heb het idee dat Annemiek nog erg moet wennen. Alhoewel ze nu een stuk losser is dan in het begin. En wat is zij laaaaaaang!:$ Ik ben zelf 1.84m en kom niet vaak een meid tegen die langer is dan ik. Ik zag haar met haar vriendje (speelt in Moke) en die was zo klein, hihi, moest ik aan mezelf en mijn vriendje denken. Gerard is ook een klein menneke.

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik vind het zo mooi dat Gerard praktisch elk nummer mee playbackt. haha

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik ga en mag niet doneren van mijn man. Hij vindt dat de directeur van het Rode Kruis zelf eerst de helft van zijn salaris moet doneren. Hij verdient meer dan €400.000,00 :$. Het gedoneerde geld gaat voor een groot deel naar die diknekken. Ik vind dat zo oneerlijk. Het gaat toch om de arme mensen of heb ik iets gemist waarom de directeur en managers zoveel geld nodig hebben. Ik zoek een ander goed doel, een gewoon mens die het geld rechtstreeks gebruikt voor zijn/haar goede werk. Ik vind event wel geweldig (hoezo hypocriet ;)).

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja dat is idd met zo'n beetje elk goed doel. Zo'n mentaliteit van: Eerst wij, dan de rest. Belachelijk!

7. melloncollie

Er staat elk jaar wel een overzicht op de site van 3FM van wat er met het geld is gedaan. 400 000 euries....zohe. Hoeveel muggennetten zijn dat? :D

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    wahahaha, genoeg denk ik! waarschijnlijk 400.000!

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Grappig dat jullie Gerard Ekdom allemaal zo leuk vinden, ik vind hem een beetje camerageil! :) Maar idd, ONWIJS veel muziekkennis en dat waardeer ik wel in DJ's. Je hebt ook van die gasten die helemaal niks met muziek hebben (zo'n Coen en Sander bijvoorbeeld), laat die maar ophouden en geef hun plekje aan iemand die wel hart voor muziek heeft. Maarreh.... das slechts mijn bescheiden mening hoor! ;)

Ik vind Timur trouwens ook fantastisch! Ging hij net een baby interviewen op 101, hahaha! :D En 'flirt je stijf' is een item dat hier in het weekend zelden wordt overgeslagen... :)

En wat het salaris van de directeur betreft, tja.... Daar kun je pricipiële bezwaren tegen hebben (en dat heb ik ook, maar dat geldt voor alle directeuren). Neemt niet weg dat elk goed doel er één is en elke euro telt.

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha In the air tonight. Verheug me nu al op de drumsolo van Gerard!!!!

11. melloncollie

Het schijnt dat Living Doll in de top 3 staat van meest aangevraagde platen! Oh daar komt de drumsolo hahaha. Hij kan echt een beetje drummen he? Me like, ik ben zelf drummer!

Maaruh Living Doll dus ja. En dit is de reden waarom ie steeds wordt aangevraagd: YouTube - Gerard zingt The Young Ones mee En ik vind het even grappig dat al die mensen om hem heen zoiets hebben van: ach het is Gerard, laat maar gaan *gaap*

En laat ik nou echt een uberfan van The Young Ones zijn! Keek het al toen ik 12 was! Oh ik hoop zo dat Living Doll langs komt!

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    nul nechie nul nechie, een drie drie zes :)

Oh Ekdom is weer in zijn eigen vertrouwde ruitjesshirt zie ik.
    (had radio aan nu net 101 aangezet)

13. melloncollie

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hihi, mooie drumsolo was dat. Ik ga ook altijd uit mijn plaat op die plaat :( :D

Hij heeft gezegd dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld moet binnenkomen voor hij Living Doll gaat doen. En nu lees ik in jou bericht, Melloncollie dat hij al op 3 staat. Dat moet dus goedkomen YaY.

15. melloncollie

Ik denk dat hij het als toegift bewaard op de laatste dag. Of vanavond al, dan is er meestal ook een leuke sfeer.

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    melloncollie, ja dat was erg leuk met dance to joy division....

dat hoofd alleen al laat me lachen:

17. melloncollie

hehe ja :D Hij is leuk hoor! Mijn vriendje heeft ook donker krullend haar en bruine kijkers. :D En hij is klein.

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
  19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik ga een smsje voor jullie sturen naar 101 :)

Wel effe zeggen als ie voorbij is gekomen he mijn forumnaam staat erbij.

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal

hahahahaha Mooi!

Deel Deze Pagina