Och nee, dat nummer van The Chemical Brothers heb ik vervloekt! Ik krijg de zenuwen van dat deuntje. He, ik ga eens ff douchen ofzo. Serious Request is verslavend! Wil tv in de badkamer! Ben benieuwd of dat smsje doorkomt. De 1e avond kwam ik er al niet meer doorheen. Heb een uur zitten wachten!
Is die op tv geweest? Wanneer dan, dan spoel ik namelijk even terug. Tja, zat hier te lezen haha. Ik ga ook weer eens sms-en. Kijken of die nu wel op tv komt. Al mijn anderen niet namelijk.
jahahaha, ik heb het smsje van deelight gezien! Ik doneer iig al goed hoor deelight! wonen vlakbij en ga straks nog ff heen.
Zag ik nou de vraag waar onze smsjes blijven? Volgens mij komt ie gewoon neit door. Blegh. Had em al verstuurd voor marco kwam.
als deze terugblik geweest is, ga ik het gewoon nog even proberen. Of zetten ze de smsjes dan in de wacht tot er weer reguliere uitzending is.
Dat heeft Eric Corton meegenomen uit Indonesië geloof ik. Wat het precies is weet ik niet, ik dacht een zelfgemaakt medicijn tegen Malaria ofzo?
Oh ja dat had ik wel gehoord van de week maar nog niet zien staan... Heb wel veel gekeken.... maar met mijn ogen in mijn broekzak zeker hahaha
Ik moet me eigenlijk gaan aankleden, maar Serious Request is te leuk om te kijken... Hebben jullie trouwens allemaal de link van Josien gezien op de 2e pagina van dit topic? Kunnen we als zp-ers ook geld inzamelen voor SR.
ja ik heb de link gezien maar ik zit echt een beetje aan mijn tax met doneren... nog een paar smsjes en dan zit het er echt op voor mij...
Daan ik klikte net op de tab van 101 en zag nog net Daan en Noor voorbijkomen maar niet de rest van het bericht.... aaahh ik zat zo op te letten. Wat stond er nog meer?
Er stond: Nu dan? Groeten aan alle meiden van ZP. Daan en Noor Cewl! Oh kent iemand Rooie Rinus en Pe Daalemmer? Ik hoop zo dat ze nog langskomen. Misschien morgen?