ja hij had het goed voorspeld!.... heb het niet gezien op tv maar wel gehoord op de radio!... Radio 3FM - Serious Request - Nieuws
Ieks, dat is echt freaky. Bossi, hoor je dat? Of sta je inmiddels voor het glazen huis. Je zou vandaag gaan toch?
Ja, wat goed zeg. Ik ga eens even opzoeken. Thanks Ik ben benieuwd hoe hij het heeft gedaan ( het is natuurlijk een truc ) Daan, ik ben er vandaag niet. We zouden wel gaan maar ik voel me niet goed genoeg.
Bleehh ik moet er zo nog uit voor boodschappen. echt geen zin in met de wagen over de vastgeklonterde sneeuw Heb je sms ook niet gezien burningkarma......
Balen Ik zou wel naar buiten willen maar is niet zo handig met de kinderwagen denk ik. Morgen moet ik wel, moet iets ophalen bij de hema.
leuk leuk meiden!... Me kleine meid vind het ook helemaal leuk!... Helemaal die kindermiddag!...haha Als we wat dichterbij hadden gewoond waren we er heen gegaan!.... dus volgend jaar enschede dan maar
Hahaha Daan, ik zag net ineens ZP voorbijkomen en de groetjes van Daan en Noor en ik dacht... even op dit topic gluren. En ja hoor, het was iemand van hier. Volgende keer (als reclame ) natuurlijk ZP wel even helemaal voluit schrijven hè ? Enne... doneren via de link allemaal hè! (als je het kan missen natuurlijk) Groetjes, Josien
Mijn man heeft er gisteren 15 meter vanaf gestaan, van het glazen huis. Hij heeft een aantal BN-ers gezien, zoals Giel Beelen en Annemiek. Zij schijnt in het echt heel dun te zijn.
Ja en lang! Ze hebben een keer in Den Haag gestaan en toen ben ik langs geweest met mijn vriend. We kwamen net terug van een Heideroosjes concert in Het Paard en we waren aardig lam, maar ik had toch het lef niet om naar de brievenbus te lopen. Het was echt fucking rustig en ik dacht straks ben ik met mijn lamme kop op de radio! Uh nee doe maar niet. Is er in de tussentijd nog iets boeiends gebeurd? Heb 2 uur de badkamer staan poetsen!
Ik ben bij de eerste editie in Utrecht nog langs geweest en, inderdaad met mijn dronken harses, daar door de microfoon lopen lullen en een plaatje aangevraagd. Één iemand had me gezien op tv (het was wel 's nachts ergens) en het was hem niet opgevallen dat ik in kennelijke staat verkeerde... Ik had wel gecollecteerd onder mijn vrienden, we hadden iets van 200 euro opgehaald.
Euh.... iets echt heel doms Wij hadden een singeltje van FC Utrecht, dus echt een liedje dat gezongen werd door de selectie van FC Utrecht en die hebben we aan Gerard gegeven en gevraagd offie het wilde draaien. Als Utrechter wilde hij wel 10 sec draaien. Ahem... Normaalgesproken heb ik een hele verantwoorde muziekkeuze hoor!
Ik deed vanochtend de tv aan, zie ik mijn kapster het hoofd van Waylon kaal scheren.. Ik was even jaloers.. Ik wil ook wel iets scheren van Waylon..