*proest* mag ik even zeggen dat dit em veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter staat? Stuur anders even een smsje, dat je de rest van Waylon nog wel even onder handen wil nemen
kan je ook hier kijken josien. Hoef je niet op de herhaling te wachten Radio 3FM - Serious Request - Nieuws
Hey hey, heb ook living doll even terug zitten kijken. En heb vannacht gedroomd over gerard haha. Droomde dat ik gedoneerd had en een meet and greet had gewonnen bij mezelf thuis hahaha
heb ik het nu goed begrepen heeft de regering 3 miljoen gegeven? Sorry hoor maar dat vind ik nu echt te belachelijk voor woorden, hoezo crisis in eigen land en mensen die banen verliezen en nee hoor er zijn in nederland zelf geen daklozen en de voedselbank is ook voor niks. OF heb ik het verkeerd begrepen, heb het niet goed gevolgs allemaal maar dit hoorde ik dus kan iemand het me uitleggen?
Er zijn overal potjes voor dus ook voor ontwikkelingshulp. Maar het leed van mensen in arme landen vergelijken met dat van ons vind ik te ver gaan. Een baan verliezen of je kind aan malaria vind ik toch een heel verschil. Dan is 3 miljoen echt niet veel. Jij vind het dus minder erg dat er heel veel kinderen en zwangere vrouwen sterven aan malaria dan dat iemand door een financiële crisis ( die ook maar relatief is) tijdelijk even geen baan heet om de luxe voort te zetten die ze al gewend zijn in een land als Nederland,
nee ik vind dat zeker niet minder erg en ik vind het dan ook heel erg goed dat er geld voor opgehaald wordt, maaaar ik vind het persoonlijk wel veel geld voor een overheid om te geven er zijn immers zat landen waar verschikkelijke dingen zijn en geld kunnen gebruiken en er zijn ook in nederland mensen die dat geld goed kunnen gebruiken en dan bedoel ik niet mensen die "even"wat minder luxe leven.Maar die worden in mijn ogen wel eens vergeten en teveel aan de andere landen gedacht.