Seroxat en geen (goede) eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jale, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Een vraagje over de AD, Seroxat. Ik woon in Turkije en loop nu bij de gyneacoloog. Volgens hem kan Seroxat veroorzaken dat je eitje niet goed groeit.. Nu heb ik dit verhaal hier in Turkije wel eens meer gehoord.

Ik heb net even zitten Googlen hierop maar kon er geen informatie over vinden. Weet iemand hier iets meer over?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb dit zelf ook geslikt en heb gevraagd of het de vruchtbaarheid aantast, volgens mijn dokter niet.

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Dank je voor je antwoord Nastasja :)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Misschien moet je wel vast met je dokter overleggen of je het mag blijven slikken als je eenmaal zwanger bent. Of kijk in de bijsluiter. Misschien is het niet goed voor het kindje; vraag het dus even na.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    hoi Jale,

Ik heb het ook geslikt en onze arts zei ook dat het geen invloed heeft op vruchtbaarheid. Ik ben inmiddels wer overgegaan op Prozac aangezien daar meer over bekent is qua zwangerschap voor kindje zeg maar.

succes.

gr vruchtje

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hier de apotheek. Nee, maar bij de man kan het wel op de potentie werken. Dat ie hem niet omhoog krijgt.
    Vrouwen zouden geen last van verminderde vruchtbaarheid kunnen krijgen.
    Groetjes

7. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Bedankt allemaal voor jullie reactie's. Ik ben sowieso al aan het afbouwen... hoop dat het gaat lukken! :D

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Succes ermee! En hopelijk ben je snel zwanger.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes met afbouwen!Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn!
    Groetjes!

10. Niet meer actief

Ah, hier was ik naar op zoek: ervaringen met antidepressiva en zwanger worden!

Ik gebruik sinds een tijdje Cymbalta (duloxetine) en daar is nog heel weinig over bekend icm zwangerschap.
    Vrees dat het overstappen op een ander middel wordt of misschien helemaal stoppen...
    (binnenkort pas 1e overleg met arts)
    Balen, want dit middel werkt behoorlijk goed bij mij en voor de meeste andere ben ik telkens resistent geworden...

11. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb al 4jaar dezelfde (effexor) heb daarvoor 13 verschillende anderen ghad en die hielpen allemaal niet moest dus echt op deze blijven...
    ben nu wel sinds n half jaar flink algebouwd zat op 8 per dag en nu nog 1tje en als ik dalijk zwanger zou ziin dan helpt de huisarts me verder...
    er zijn wel andere medicijnen die wel bekend zijn met zwangerschappen....

succes!

grtjes

Deel Deze Pagina