Hoi, pfff ik zit op dag 32 en heb maar mijn langste cyclus aangehouden 34 dagen....vorige mnd had ik al 2 weken lang ongi pijn...maar nu Heel af en toe voel ik een steek en kramp.... Temperaturen doe ik al ander halve week ...elke dag nog 37,2 tot gisteren 36,8 dus ik dacht ja hoor daar komen ze Vanmorgen toch nog maar even temp opgemeten en ja hoor weer 37,2 denk ik nu raar of niet.... Heeft iemand dit weleens gehad? enne heb vanavond een feestje en wil wel graag een wijntje drinken wat zouden jullie doen eerst testen of gewoon wijntje nemen mijn NOD is maandag.....bij 34 dagen! Liefs van mij
Ik zou zelf zo vlak voor nod niet drinken maar jah das ieder voor zich ,,Drank boeit me ook niet echt dus haha mijn antwoordt heb je niks aan Over dat tempen tja kan alle kanten op ik had toen ik zwanger werd constant temp van 37,0 en ineens week voor nod 36,4 dat was bij mij een innesteling (toeval mn gevoel zei dat ik na ei moest tempen) maar heb het voor en half jaar terug ook eens gehad en toen was het niks Duim voor je