Hallo, Heb een vraag morgen heb ik mijn eerste echo (waarschijnlijk inwendig) krijg ik dan ook het hartje te horen/te zien? Vraag het me zo af en vind het allemaal zo spannend. Wie heeft wel het hartje rond deze periode te horen gekregen en wie niet?
ik heb een echo met 7 weken gehad (inwendig) en zag het hartje als een vlindertje kloppen op het scherm
Hoi, Volgens mij kun je vanaf 6 weken een hartje zien kloppen op een echo. Veel plezier morgen, echt geweldig om je kindje voor het eerst te zien! Groetjes Saskia
Ik had een echo met 8 weken en 5 dagen, zie fotoalbum (pagina2). Het hartje zag je inderdaad als een wit stipje wat aan en uit ging. Verder kon ik het niet horen, heb het voor het eerst bij de vk gehoord met 11.5 weken. Succes morgen, spannend hoor.
Had met 8 wkn 2 dagen een uitwendige echo, het hartje zie je als een knipperlichtje, en we hebben het ook gehoord. Heel veel succes morgen! Neeke
Heeeel spannend! Kan niet wachten tot morgen 8.30 (gelukkig wel lekker vroeg) Ik geloof dat als morgen alles goed is dat ik dan pas echt ga beseffen dat ik zwanger ben
Kan het me goed voorstellen. Ik vind t ook nog zo onwerkelijk. Te zien aan je banner loop je 2 dagen op me voor Ik had al tegen mn man gezegd, als t morgen niet goed blijkt te zijn, ga ik huilen. Maar als t wel goed is, ga ik ook huilen. Hoe dan ook, huilen zal ik! Hoezo, hormonen haha.
bij mijn zoontje kreeg ik een inwendige met 8 weken en zag je een hartje tikken. En deze zwangerschap kreeg ik een echo met 5.5 week en zag je ook een heeeel snel knipperlichtje!
Echt ik zat me voor te stellen WAT ALS er iets niet goed is. . Nou ik weet niet wat ik zal doen dat is zo onwerkelijk en zo hard denk ik! Dus als morgen alles goed is ben ik in alle staten helemaal blij uitzinnig en hopelijk wat minder chagi tegen mijn mannetje Niet erg goed voor mijn humeur deze onzekerheid
Hahahaha, dat zei ik ook tegen mijn man...en puntje bij paaltje kon ik er geen traantje uitpersen en manlief kreeg waterige oogjes! Dat zijn pas hormonen
Ik heb vorige week tweede echo gehad en hartje was zowel te zien als te horen...erg mooi! Succes morgen! Liefs Nollie
ik heb met 8 weken me eerste echo gehad en het hartje klopte uitstekend. ik heb het toen niet gehoort dat was wel jammer. maar om het te zien kloppen is ook al heel mooi en dan weet je dat het goed is.
ik ben net geweest en volgens de gyn ben ik 6 weken en 4 dagen heen en we hoorde het hartje goed klopeen (met een inwendige echo)
ik had 1 echo op 5 weken 2 dagen en nog geen hartje, daarna op 7 weken en 3 dagen en daar was duidelijk een hartje te zien kloppen
Je kan al heel snel een hartje horen kloppen, maar mijn gyn doet het liever niet omdat je soms ziet dat het hartje even indeukt of zo. Voor een heel klein hartje is het dus niet altijd goed om het te horen. Maar je ziet het al wel heel goed.
Nou heb mijn frummel gezien Hartje hebben we ook duidelijk zien kloppen, het lijkt idd het meest op een knipperlichtje Het was zo mooi en schattig het dooierzakje zweefde ook nog leeg rond bij de baby dat functioneerde nu nog als extra voedsel zei de VK echt heel leuk om te zien! O ja ze heeft eerst een uitwendige echo geprobeerd EN dat LUKTE pfff hihi een hele opluchting (geen inwendige gehad dus)