Waarschijnlijk al het zoveelste topic wat hierover geopend is? Ik moet morgen ivm rugklachten naar de arbo-arts, ik had namelijk voor mijn vakantie (4 weken) geleden aangegeven dat het werk mij erg zwaar valt. Ik werk als verpleegkundige in de thuiszorg. Nu had ik gehoopt dat mijn klachten in de vakantie zouden 'oplossen' omdat ik dacht: ik ben te druk geweest en ben toe aan vakantie! Alleen mijn klachten zijn verergerd De pijn in mijn rug straalt door naar mijn liezen en bovenbeen, en ik heb vaak 'buikpijn'. Ik heb veel moeite met lang staan/lopen, als ik eenmaal loop gaat het wel. Ik lijk wel een diesel Ik ben nog nooit bij een arbo-arts geweest. En nu ben ik niet zo goed in het overbrengen van mijn gevoel en pijn. Iemand tips?? Niet dat ik morgen buiten sta en denk shit, nu moet ik toch 5 dgn gaan werken Omdat ik niet duidelijk genoeg ben geweest.
Schrijf desnoods op wat je wil zeggen, misschien dat dat je morgen helpt om je gevoel beter te uiten. En als je bang bent dat je jezelf te snel 'om laat praten' tot 5 dagen werken, neem dan iemand mee die mondiger is en voor je opkomt. Succes!
Gesprek goed voorbereiden. En bedenken hoe je iets wil zeggen en wat je gezegd wil hebben. En niet weggaan voor je voor jouw gevoel alles op een goede manier hebt kunnen vertellen.
Ja ik ben mijzelf ook idd aan het voorbereiden. Ik oefen het gesprek continue in mijn hoofd en met manlief. Ik hoop op een aardige dhr. Of mw., volgens mij zijn die mensen 'onafhankelijk' toch???