Hai iedereen, Ik mag mijn abbonement verlengen en daar hoort natuurlijk een nieuwe telefoon bij! Maar ik ben echt heel slecht in kiezen () en nu kan ik dus echt niet kiezen tussen 3 telefoons! Namelijk een LG G3, een Samsung S5 en een Sony Xperia Z2.. Nou was mijn vraag, is er iemand die met deze telefoons een ervaring heeft, goed of slecht, en deze met mij wil delen??
geen ervaring met die telefoons maar heb de laatste jaren alleen maar samsung gehad en ben daar erg tevreden over ik zal niet snel naar een ander merk over stappen
Ik zou zeker voor de Samsung gaan, goede kwaliteit en nog nooit problemen mee gehad. En erg fijn en makkelijk in gebruik
S5 en iphone staat aan top Ik zou voor de S5 gaan. Je krijgt er ook een fitgear twv 199-, bij. Een micro sd kaart met 32 gb geheugen! en een S-view cover gratis!
Ik heb sinds een paar dagen een Samsung S4 mini en ben er erg blij mee! Had een HTC Sensation van 3 jaar oud en deze S4 mini is zo snel! Mis alleen het led lampje, maar dat is gewoon even wennen.
Echt de z2 nooit meer anders. Zo'n gaaf toestel en zo'n goede camera erom echt perfect. Andere camera's vind ik echt om te janken bij telefoons maar dit Is echt perfect ook onderwater
Heb ook tussen die telefoons gekozen, heb de s5 gekozen. Vond dat er toch wel nadelen zaten aan de andere telefoons. Bijvoorbeeld behoorlijk zwaar beeldscherm bij de lg waardoor de accu daardoor sneller leeg is. Al je deze telefoons intikt bij google vind je ook redelijk wat vergelijkingen.
Hallo, Ik heb hetzelfde probleem, ik twijfel tussen de Samsung S5 en de Iphone S5, heb zelf nu een Iphone 4S, dus ik lees mee. Succes!
Die zou ik zeker kiezen. Absoluut niet de LG. Samsung vind ik een slechte camera hebben en verder ook niet echt een bijzondere telefoon.
Ik had helemaal niet gezien dat jullie gereageerd hadden Maar heb toch voor de LG gekozen en als deze mij niet bevalt mag ik hem binnen 14 dagen ruilen en dan wordt het een Z2, want dat je onderwater fotos kan maken lijkt me wel heel erg mooi! Bedankt iedereen
Onderwater foto's maken kan dus ook prima met de S5. Heb ik op vakantie genoeg gedaan, en het zijn prachtige foto's. Ik ben wel benieuwd hoe de LG bevalt.