Hoi! Ik heb ruim een jaar paroxetine geslikt (10mg). Omdat dit zo weinig was heb ik dit afgebouwd eind vorig jaar en half december mee gestopt. Helaas zijn mijn klachten (paniek/angst) sinds een week of 4 weer in alle hevigheid terug. Alles buiten de deur zorgt voor een heel naar gevoel. Nu ben ik weer gestart met de Paroxetine, alleen geeft de arts nu aan dat ik over moet stappen op Sertaline omdat bij deze medicijn geen afwijkingen bekend zijn, overigens bij zo'n kleine hoeveelheid van de Paroxetine zoals ik heb is dit niet eens bekend als ik dit allemaal terug lees bij onderzoeken van ziekenhuizen. Maar om nu over te stappen op een hele andere AD zie ik totaal niet zitten. De eerste week was vreselijk en begin nu langszaamaan iets te merken. Echter er bestaat een kans dat ik zwanger ben, heel bewust en we staan daar ook zeker achter. Heb echt een top jaar gehad met de 10mg Paroxetine dus een 3e kindje is zeker welkom. Iemand ervaring met het overstappen van Paroxetine op Sertaline? Of ervaring met zwanger worden/zijn met Paroxetine (evt. 10mg)?
Jep! Voornamelijk omdat ik half psychotisch werd van paroxetine.. Ik heb er geen klachten van ondervonden.. Maar alleen als ik ze vergat.. (wat me nogal eens gebeurde). Ik kan je niets vertellen over er met zwanger worden, aangezien ik nu al een krap jaartje gestopt en met AD. Liefs,