Legoclub

Discussie in 'De lounge' gestart door veense, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veense

veense Niet meer actief

Mijn dochter was jarenlang lid vd Legoclub, kreeg altijd trouw het Legofriendsmagazine, en nu opeens zien we niets meer (en de laatste tijd sowieso alleen de jongensversie).
    Waarschijnlijk omdat ze 10 is geworden, maar ze speelt nog erg graag met Lego. Daarom wil ze ook graag naar Legoworld in de herfstvakantie, maar omdat wij geen magazine meer krijgen, hebben we ook geen kortingscode meer gekregen. Iemand die wel een code voor ons heeft? Is een algemene code, dus ook zelf nog bruikbaar.

Mmmm, zie nu dat je je lidmaatschapsnummer bij de hand moet houden, en dat hebben we dus niet meer... had wel een nieuwe account op ons nieuwe adres aangemaakt met een andere leeftijd, maar daar is nog niets op binnen gekomen. En communiceren kun je verder niet met de Legoclub...
    Iemand wiens nummer ik mag gebruiken die zelf toch niet gaat? Heb maar 2 kaartjes nodig.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb onze zoon maaaaaanden geleden al opgegeven en nog nooit iets gezien. Misschien bestaat het niet meer?

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Oh wij missen m ook al een tijdje.
    Oudste wordt ps in december 10
    Zal eens wat googlen

4. Ikke77

Ikke77 Lid

11 jul 2007
    53
    20
    8
    Bij speelgoedwinkels hebben ze boekjes waar alle lego in staat.
    Daar zitten ook kortingsbonnen in. Heb je daar wat aan?

5. veense

veense Niet meer actief

Die bonnen zijn voor de parken, niet voor het evenement.

6. veense

veense Niet meer actief

Heb een bericht gestuurd, heeft een Belgische dame een vaag bericht ingesproken op de voicemail. Heb nu iig een oud lidmaatschapsnummer. Adressenbestand wordt 2 maanden van te voren al naar Denemarken gestuurd, dus kan idd lang duren. September had er een blad moeten komen.

7. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wat leuk, had nog nooit van het evenement Legoworld gehoord. Maar kun je gratis als je lid bent? Dan ga ik even op zoek, vind het zo te duur (met ook nog treinkaartjes erbij 75,- kwijt)
    Hier ook lid sinds juli maar niets ontvangen. Wel een leuk uitje voor in de vakantie!

8. veense

veense Niet meer actief

Helaas niet, maar 2 euro pp korting...
    Oudste is nu 10, is daar geweest toen ze 7 en 9 was en vindt het geweldig. Jongste is 1 en vindt het ook vast erg leuk.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben net ook nog maar eens gaan zoeken. Blijk ik een mail over het hoofd gezien te hebben waarin ik de aanvraag moest bevestigen. Dat heb ik nu alsnog gedaan, maar het volgende clubblad komt pas in november. En daar staat het nummer op. Ik heb dus maar gemaild voor het lidmaatschapsnummer. Hopen dat ze vlot reageren, want wij gaan ook en het is leuk als dat met korting kan.

Wie is er al eerder geweest? Is het scht wel leuk of is het zo idioot druk dat je niks ziet en niks kunt doen?

10. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Je kunt gewoon telefonisch contact opnemen met de Legoclub op telefoonnummer 00800-53465555 (gratis vanaf een vaste lijn). Je krijgt dan een Belgische man of vrouw aan de lijn en die helpen je prima verder (dat is mijn ervaring) Succes.

11. veense

veense Niet meer actief

Mijn dochter vindt het echt leuk, zou er wel al om iets voor 10 zijn, dan kun je in het eerste uur al een hoop doen waar je later voor moet wachten.

Deel Deze Pagina