Service Aangeboden!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Queenzy, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamama85

    mamamama85 Actief lid

    5 aug 2014
    281
    0
    0
    Ik vind dat er heel weinig informatie is over doodgeboortes, aandoeningen bij je kind, hoe je hiermee om moet gaan etc. Niet het leukste onderwerp maar ik kan echt heel weinig hierover vinden. Het gaat bijna altijd goed, gelukkig zo hoort het ook! Maar als het niet goed gaat, val je echt in een gat...
     
  2. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Spulletjes, kleertjes etc inzamelen voor 3e wereld landen? Of landen in oorlog?
    Of voor mama's to be die bij bijv de voedselbank lopen?

    Betsaat er al zoiets?
     
  3. Queenzy

    Queenzy Lid

    28 jun 2013
    56
    0
    0
    Studente
    Den Haag
    ja er bestaat zeker wel zoiets
    probleem is alleen dat het wel de bedoeling is dat we aan het einde van de dag wat geld maken, al is het een klein beetje en juist dat maakt het dus lastig
    want om alles in praktijk te brengen moeten we uit eigen zak investeren en dat natuurlijk wel kunnen terug verdienen
     
  4. Queenzy

    Queenzy Lid

    28 jun 2013
    56
    0
    0
    Studente
    Den Haag
    ow echt waar? toen ik zwanger was kreeg ik wel allemaal folders en brochures etc over aandoeningen die pasgeborenen kunnen hebben etc van mijn vk
    maybe ligt het aan de vk? je kan ook info krijgen by de GG&GD volgens mij
     
  5. mamamama85

    mamamama85 Actief lid

    5 aug 2014
    281
    0
    0
    Ja dat allemaal wel maar als het daadwerkelijk zo is... wat dan? Weinig nazorg en je wordt echt aan je lot over gelaten. Denk aan praktische zaken zoals heb je recht op thuiszorg, waar kan ik terecht voor psychische hulp, welke mogelijkheden zijn er omtrent begraven cremeren etc... mn schoonzus moest en moet nu nog alles zelf uitzoeken... laat staan over welk recht je hebt qua verlof met je werk ook voor de vaders etc...
     
  6. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Kleertjesdoos.com | Merkkleertjes als nieuw | Inkoop en verkoop | Tweedehands merkkleertjes | Kleertjesdoos.com is ook zoiets...

    Daar kun je je kleertjes aanbieden en krijg je geld voor, vervolgens worden ze via de webshop verkocht. Die 'winst' is dan voor de kleertjesdoos.

    Opzich wel een prima initiatief, maar ik vind dat je voor bepaalde dingen weinig terug krijgt, maar nog voor best veel geld weer wordt verkocht. Makkelijk verdienen dus voor de kleertjesdoos;)

    Met alle facebookgroepen van tegenwoordig zijn zulke sites eigenlijk overbodig geworden.
     
  7. lil

    lil Bekend lid

    3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    nu gaat alles via marktplaats kost niks en je hebt de meeste kijkers.. gezien marktplaats wel goed bekend staat.
     
  8. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik maak gebruik van een facebook groep alleen voor mensen uit mijn omgeving, omtrek van 15 km. Het is een besloten groep met 1400 leden, en alleen voor baby- en peuterspullen. Het fijne ervan is dat:
    1 - Je kunt de spullen ophalen in de buurt, geen verzendkosten... 2 - je kunt de spullen zien voordat je het koopt
    3 - de prijzen liggen lager dan op Marktplaats
    4 - Het is makkelijker onderhandelen
    5 - Er gelden bepaalde regels, dus geen handelaren of oplichters, mensen die zich niet aan de regels houden worden uit de groep gegooid.
    6 - het is persoonlijk, je leert mensen in de buurt kennen en krijgt ook vaste adresjes waar je spullen kunt kopen
    7 - Er is heel veel aanbod
    8 - Het plaatsen van een advertentie is erg makkelijk, zo kun je meerdere foto's tegelijk plaatsen en je hooft niet zo veel te klikken zoals op Marktplaats
    9 - Je kunt ook oproepen plaatsen, vaak veel reacties
    .... en er zullen nog meer voordelen zijn.

    Zo'n service die jij in de tekst beschrijft is behoorlijk achterhaald. De facebookgroepen zijn erg populair, en ook gratis. Niet allemaal werken ze even fijn, maar als je even zoekt vind je zo een goede. Ook per merk, dus als je ergens fan van bent sluit je je daar bij aan.
     
  9. Joli86

    Joli86 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bijeenkomsten waar je als 'jonge' mama, andere 'jonge' mama's kan ontmoeten..?
     
  10. Arianee

    Arianee Lid

    22 jul 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een voorbeeld van zo'n groep, ben er wel benieuwd naar :)
     
  11. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik ben zelf lid van 'Baby/peuter spullen Tilburg e.o. ruil, verkoop en gratis'. Dat is wel een besloten groep, dus je kunt niet zomaar even rondneuzen.
     
  12. Kathl1

    Kathl1 Actief lid

    10 jan 2014
    224
    0
    0
    Dit bedoel ik inderdaad, zeker als je wat langer voed wil je echt niet steeds die extra ruimte hebben voor je buikje! Ik heb ook wel strakke shirts maar daar zitten toch nog vab die accenten zodat ook je buik erin past en dat benadrukt dan weer dat je een dikke buik had... Bedenk me ook net dat kledij voor grote borsten ook gewenst is. Vaak wordt er gebruik gemaakt van een naad die onder je borsten hoort te lopen, bij een grote cup (ik heb een i) loopt die over je borsten heen vaak.

    Thuisconsulent is ook een goed idee!
     
  13. Queenzy

    Queenzy Lid

    28 jun 2013
    56
    0
    0
    Studente
    Den Haag
    jaaa we hebben uiteindelijk toch maar een ander product gekozen ook bedoeld voor een andere doelgroep...helaas! want ik wilde me echt focussen op zwangeren en/of kids, maar meerderheid uit mijn groep koos dus voor wat anders

    hopelijk later in de toekomst dan maar:) heb wel veel leuke ideetjes gelezen, hartelijk bedankt dames voor alle adviezen en commentaar:D
    wat is toch fijn om zo op een forum te kunnen communiceren hifi
     

Deel Deze Pagina