Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat.... Kan/mag je regenhoezen eigenlijk op een kort programmaatje (wol ofzo) wassen? Wij hebben via Mp een kinderwagen aangeschaft en dat zag er allemaal goed uit, maar nu zit ik de regenhoezen eens goed te bekijken (tegen het licht in, haha!) en nu zie ik kattenharen en zand erop zitten. Ik heb al geprobeerd om ze over de kinderwagenbak/buggy te spannen en ze af te nemen, maar dit gaat niet zoals ik wil en de viezigheid zit aan beide kanten Kan er namelijk niks over vinden omdat je die dingen normaal gesproken niet wast natuurlijk
Ja, ik zou het ook onder de douche doen denk ik. Maar misschien dat het wel in de machine kan: niet te hoge toeren centrifugeren en zeker niet te warm. Succes!
Misschien in een teiltje (of in het bad) leggen, met een steen erop zodat het onder water blijft, even laten weken en daarna afspoelen? Of een nieuwe kopen? Volgens mij zijn regenhoezen nou niet het duurste aan de kinderwagen, universele heb je al vanaf 10 euro.
Ik heb ze in de wasmachine gestopt en ze zijn er prima uit gekomen Heb ze daarna nog even afgespoeld onder de douche (je zou bijna zeggen dat ik smetvrees heb ) en ze zijn nu brandschoon. Bedankt voor de tips meiden!
ik zou t ook niet in de wasmachine doen..dat doe je nooit met plastic toch? gewoon in de douche met een spons en sopje..of een nieuwe kopen idd
Super dat het gelukt is. ff off topic waarom krijg je die hoezen altijd heel compact aangeleverd maar zodra je ze een keer gebruikt hebt onmogelijk nog klein op kan vouwen!! Dat ze daar nou nooit eens iets op gevonden hebben!!! Hilarisch als je mij voor de zoveelste keer ziet stoeien na een regenbui. Of ben ik de enige?
ik hang mijn hoes altijd ergens overheen zodat ie kan drogen. als ie droog is neem ik niet meer de moeite om hem weer in het bijbehorende zakje te proppen, hij gaat gewoon opgevouwen in de boodschappenmand van de wagen. goed om te weten dat het in wasmachine kan, heb zelf een kat die alles wat van een ander is als slaapplek te gebruiken dus ik zie het nog wel gebeuren dat ie de regenhoes in beslag neemt. ik zou hem denk ik wel op een programma zetten zonder centrifugeren en op koud. liefs doris