Was even benieuwd... Aan welke soort zwangerschapstest geven jullie de voorkeur. Dipstick, Midstream of cassette met pipetje?
Ik ga voor de midstream. Als ik even geen beker/glas tot mijn beschikking heb kan ik evengoed testen. Daarnaast vind ik het gewoon fijn om een 'echte' test in mijn handen te hebben. Slaat nergens op natuurlijk maar zie je ze in de film ooit met zo'n inieminie staafje testen? Te erg eigenlijk maarja...
Cassette puur omdat ik echt niet altijd 5 seconden plas en dus de midstream er te kort in kan houden dus altijd in een bakje
Nog geen ervaring! Iemand ervaring met de dipsticks van 123test? Wil die via internet bestellen-erg goedkoop. Maar zijn deze goed/betrouwbaar? Of dan beter midstream nemen??
Ik zou voor de testen van Zwanger&Kids gaan. Zo'n beetje alle merken geprobeerd en deze zijn wat mij betreft echt top en ook lekker goedkoop. Gebruik zelf de ovulatietesten dipsticks en zwangerschapstesten midstream. 123 testen vond ik heel onduidelijk.
ben het helemaal eens met mama09! gewoon voor zwanger&kids gaan, hoor toch wisselende verhalen over 123thuistesten.