Goedemiddag dames, Zouden jullie even met me mee willen kijken? Vanochtend heb ik voor het eerst deze cyclus getest, op mijn NOD dus. De test is op zich positief ( op de foto niet supergoed te zien, in het echt wel), maar de test is na afleestijd pas echt duidelijk geworden, na precies vijf minuten was het lijntje nog lichter. Ik denk echter dat de teststreep wel erg licht is voor NOD, wat denken jullie? Toen ik in 2011 zwanger was van mijn dochter had ik zulke lijntjes een paar dagen voor NOD, vandaar mijn twijfel. Ik weet zeker dat mijn ei niet later was omdat ik mijn eisprong, net als elke maand, heb gemerkt en gevoeld. Ik durf het nog niet aan mijn man te vertellen omdat ik hem niet blij wil maken met een dooie mus. Ik ben zelf namelijk een beetje bang dat het misschien al vroeg mis is gegaan en dat dit nog een restje HCG is.. Wat denken jullie? Ik hoor het graag! Bedankt alvast, groetjes Yvonne
Ik zie een vaag streepje maar je hoort wel vaker dat dames pas na nod positief testen dus dit is niet raar volgens mijn. Succes hopelijk worden de testen duidelijker!
Volgens mij is je test ook positief, ik zie een licht tweede streepje. Het kan heel goed zijn dat je langzaam HCG aanmaakt. Niets om je zorgen om te maken. Doe de test gewoon over 2 dagen nog eens, dan moet hij al een stuk duidelijker zijn.
ik wil je nu niet bang maken maar ik had 2 cyclussen geleden ook een heel erg licht streepje op men nod en het is helaas een miskraam geworden deze cyclus ben ik weer zwanger en 4 dagen voor nod al een redelijk duidelijke streep 3 dagen voor nod bloedafname hcg 51 het kan natuurlijk nog goed komen hoor er zijn veel vrouwen die pas na hun nod positief testen en die wel een gezond kindje ter wereld brengen dus het is een kwestie van afwachten..
Zo 1 had ik gisteren 5 dagen voor NOD, ik ga morgen opnieuw testen ik zou het gewoon weer proberen over 2 dagen En niet elke zwangerschap loopt gelijk met hcg opbouw..
@ Tatum, voor mij 14 dagen na NOD helaas! @Wendy, dit is al de foto van vanmiddag . Ik weet dat je het slecht ziet maar 'in het echt' zie je meteen en zonder te turen een licht roze streepje! Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik zou over twee daagjes nog een testje proberen. Spannend hoor! Hopelijk dan een duidelijke knalstreep!
Dankje Flower Power! Ik wil wachten met woensdag met testen, dan ben ik vrij en kan ik op mijn gemak iets voor mijn man voorbereiden mocht het goed nieuws zijn.. Heb het nog niet verteld omdat het nog zo onzeker is! Hopelijk gaan de komende twee dagen heeeeel snel!
Ik had 1 dag NA mijn nod ook zo'n lichte test. Clearblue digitaal bracht duidelijkheid. Die gaf gelijk zwanger! Maar de streepjestest was echt niet duidelijk. Bij mij totaal geen teken van een miskraam want er ligt inmiddels een kleine dreumes boven in zijn bedje.