Op 8 augustus geeft onze wasdroger een foutmelding. Altijd fijn als je de vakantie was probeert weg te werken. Boekje erbij en er staat; stekkers eruit en servicenr bellen. Natuurlijk zijn die er niet op zaterdagavond, dus maandagochtend meteen gebeld. Donderdags kon er een monteur komen [13 aug]. Ok, prima ... het is mooi weer buiten, dus de was wordt wel droog. Donderdags komt netjes de monteur. Helaas heeft hij niet het goede onderdeel bij zich en moet besteld worden. Hij belt meteen en zegt tegen ons dat er een paar dagen overheen zullen gaan voordat hij het binnen heeft en dat we volgende week van hem horen. Geen probleem ... kan gebeuren. Zeg nog dat ik de die week vrij ben, dus iedere dag zou hij kunnen komen. Al lachend zegt hij nog iets van; ach, het droogt nu buiten toch sneller dan binnen. Waarop ik zeg; nou we hebben niet voor niks een droger. Donderdag 20 augustus, we hebben niks meer gehoord. Dus ik bel even om te vragen hoe het er voor staat. Moet bijna weer aan het werk en dan heb ik geen tijd om de was steeds op te hangen. Ik zou worden terug gebeld en dat gebeurt ['s morgens], dinsdags kunnen ze komen. Nou dan werken we beide, dus dat wordt hem niet en kan niet ala minuut regelen dat 1 van beide ff vrij is. Ik zou worden terug gebeld zei ze. [alweer] Vrijdagmiddag nog niks gehoord dus bel zelf maar weer even. De dame vd planning was er niet en de monteur die ik aan de lijn had zou het doorgeven en ik zou maandag worden terug gebeld. [alweer] En weer de opmerking dat het buiten sneller droogt dan in de droger. Maandags is onze voicemail ingesproken dat ze woensdags konden komen [bijna 2 weken nadat de monteur de eerste keer geweest is]. Dinsdags geprobeert terug te bellen, maar kwam er niet tussen en ja kan niet de hele dag bellen op het werk. 's avonds weer gebeld en kreeg een monteur aan de lijn. Hij zou doorgeven dat ik gebeld had en dat we thuis waren voor de monteur. Mooi geregeld denken wij ... eindelijk. Dus mijn man de hele woensdag thuis gebleven, maar geen monteur. 's Avonds maar weer bellen. Monteur snapt er niks van en zou het uitzoeken de volgende ochtend en ik zou gebeld worden [alweer]. De volgende ochtend [gisteren] geen telefoontje [goh, verrassend, dus zelf maar weer gebeld. Monteur weer; ik wordt voor het einde van de middag terug gebeld, hij gaat het uitzoeken. [alweer] En je raad het al, geen telefoontje. Mijn man 's avonds weer bellen, maar deze monteur weet van niks. [hmm toch klinkt hij als die man die hier was geweest en ik steeds aan de telefoon heb [opvallende stem]. Vanochtend maar eens gebeld met de opdrachtgever, ze zouden ff bellen voor me. Snel daarna bellen ze van het bedrijf dat ze maandag in de buurt zijn. Ik zeg; dan werken we. Wanneer we dan wel thuis zijn, kon ze er rekening mee gaan houden met de planning. [goh, wat een idee] Ik zeg dat ik graag wilde dat hij vandaag nog gemaakt wordt gezien we nu al ruim 2 weken verder zijn en we een afspraak hadden voor woensdag. Nou ik had niet optijd terug gebeld, dus ze moest een planning maken. Ja hallo, ik heb terug gebeld en geen telefoontje gehad dat het te laat was en er niemand zou komen. Toch niet gek dat wij denken dat er iemand komt? Nou ik zou wel weer gebeld worden. En op mijn vraag wanneer ze dan komen kon ze niet zeggen, moest nog in de planning. Pfff ik kan toch niet een dag van te voren bij m'n baas aan komen zetten van; ik moet vrij morgen, want er komt een monteur. Ik weer met de opdrachtgever bellen, want zo komen we er niet uit. Die is ronduit brutaal; het lig aan mij, ik wil dat ze naar mijn planning schikken etc. En ze bellen me wel degelijk, maar ik ben er niet ofzo. Dat we nummermelding hebben en geen gemiste oproepen .... ja dat zeggen ze allemaal zegt deze man dood leuk. Nou ja zeg ... dus ik lieg?! Dus ik fatsoenlijk zeggen dat ik vind dat ik erg geduldig ben gezien we al 2 weken verder zijn, een dag voor niks gewacht hebben, wachten op telefoontjes die niet komen en dat we werken en gewoon wil weten wanneer ze komen en dan niet een dag van te voren. Nou zegt de man; als ik een apparaat stuk heb moet ik ook thuis blijven als er een monteur komt. Waarop ik zeg; dat hebben we ook gedaan. Na veel heen en weer gepraat zou hij het bedrijfje weer bellen en zorgen dat het opgelost wordt. Nou ik ben benieuwd ...................... Ben ik nu onredelijk of is dit echt te ontfatsoenlijk voor woorden? Is dat het binnen de garantie valt, anders had ik allang een ander bedrijf gebeld. Pfff ben echt laaiend zeg.
Ik moest lachen om hoe vaak het woord 'alweer' in je tekst staat, maar het is wel heel erg vervelend natuurlijk! Ik kan het ook niet uitstaan als bedrijven het 1 zeggen en het ander doen, dat heb ik altijd met m'n verzekering Hopelijk wordt 't snel opgelost!
Jeetje Diddl, dit is idd onbeschoft zeg, lekkere service inderdaad, ik zou er een flinke klachtenbrief aan spenderen, als ze zo doorgaan verloopt de garantie en kun je €€€€ betalen (of doen ze het erom??? ). Succes ermee! xxx