soms het idee dat vliegen bijten, dit is toch niet zo

Discussion in 'De lounge' started by lovewinnie, Aug 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ja ga het me toch afvragen. als er een vlieg op mijn been zit voel ik ipv gekriebel kleine prikjes net of k wordt geprikt of gebeten.voelt als speldenprikjes en dat veel op de zelfde plek. als de vlieg weg is jeukt het ook enorm. gewoon gevoeige benen of rara vliegen. ze zijn ook erg agresief e vliegen met gewelt tegen je hoofd aan etc en zijn totaal nergens bang voor.dat laatste wel handig om ze dood te slaan

wie herkent dit! vast niemand en wordt gewoon gek haha

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Die bestaan echt!
    Wij hebben er thuis geen last van, maar op de boerderij wel!

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    nou zeg, toevallig had ik dat in Egypte, daar waren "godzijdank" geen muggen, maar wel volop vliegen, maar had dus ook het idee dat ik een paar keer ben gebeten door die krengen, heb het hier in NL nog niet meegemaakt, wel dat ze bij je blijven en steeds voor de hordeur an et wachten zijn om naar binnen te komen..volgens mij is er iemand die beesten aan het trainen ofzo :$hihi;)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    gelukkig ik wordt dus niet gek. de steekjes zijn vrij onaangenaam. en die vliegen zijn erg brutaal en je kunt ze slaan en wegjagen maar komen met een rotgang weer terug. ze zien er ook wat anders uit en lijken wat gezetter maar voor de res geen verschil. ik heb een hele grote tuin misschien denken ze dat het een boederij is haha.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Wie weet.
    Ik wordt ook telkes gbeten dooe die beesten ( ze blijken te bijten,niet te steken) maar even voel ik een soort prikje en daarna heb ik geen jeuk ofzo.
    Ik denk dat het een kruising is tussen een vlieg en een mug;)

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

7. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Dacht ook al dat ik gek was laatst toen hadden we 2 van die irritante en echt wel dat ze beten en idd daarna ook de jeuk op die plek.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij hebben ze hier ook, de vleugeltjes zijn wat wijder uit elkaar lijkt mij, ze steken inderdaad, ik woon aan de rand vd stad bij water en weilanden dus dat kan wel kloppen, grrrrr, rotbeesten, als het maar geen kwaad kan, het zijn venijnige beten.

9. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij hebben ook enorm veel last van die *&%*# beesten. Bij 1 van onze honden zijn de oren tot bloedens toe kapot gestoken en bij de andere hond de poten.
    En er is ook nog eens niets aan te doen.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    zo ziet die bijtende vlieg eruit. vleugels open en kop omhoog. lekker groot lijken en ruig over willen komen haha

brr vieze beesten

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja!! DAT ZIJN ZE!! :x

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    en een gewone vlieg, nou ja in mijn ogen

vleugels tegen elkaar, smaller en kop naar beneden.

fotos zijn vandaag gemaakt want die beeste zijn zo slim om gewoon te blijven zitte waar ze zitte en dan ineens een schijnbeweging te maken en je nog mis slaat

13. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Ik dacht al dat ik gek werd. Ik had een paar weken ook een vlieg op mijn voet zitten en ik dacht inderdaad gestoken te zijn door dat beest. Maar volgens mijn vriend kunnen vliegen helemaal niet steken/bijten. Ha, dus wel, had ik toch gelijk:p.

14. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja hier ook!
    M'n vriend krijgt er zelfs bulten van.
    En JEUK!

15. Klaver

Klaver Actief lid

Aug 1, 2008
    152
    0
    0
    Belgie
    Bij men psych zitten we in een kamer die voor en stuk in de grond zit.
    Daar zitten enorm veel vliegen die echt irri zijn.
    We zitten dan meer te krabben dan te praten,echt om gek van te worden.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    wat een irritante kutbeeste. voor elke die je dood slaat komen er 20tal op de begravenis ofzo en ze moeten alleen mij hebben. net beet er een zo hard dat ik hem van me arm af moest tikken en het bloede zelfs een beetje. net een speldenprik. stal vliegen bedankt.

iemand tips, waar zijn vliegen dol op. deo, boddylotion ofzo. echt alleen mijn moeten ze hebben en het is echt onaangenaam die prikjes/beten

17. Alita

Alita Niet meer actief

steekvlieg??!!

18. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    hier ook last van prik vliegen.

volgens mij zijn het ook gewoon huis tuin en keuken vliegen hoor die prikken.

ze zijn echt vlug,en komen ook telkens terug op je been zitten,en prikken je dan weer.

wordt er ook niet goed van

19. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    electrische vliegenmepper erop en knetteren maar!!:D

20. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Of van die enigzins onsmakelijke plakdingen die je aan het plafond hangt. Die werken echt fantastisch. Wij hebben de afgelopen paar weken zo de mensheid verlost van zo'n 50 vliegen. ;)

Share This Page