Oooh jemig wat is het koud. Lig onder de deken, sprei erover heen. Van vriend geeist dat hij me vasthoud en hondje tegen mn buik aan maar nog heb ik het koud. Vriend verklaard voor me voor gek. Iemand tips?
Wij hadden de slaapkamer deur maat open gelaten kon de warmte beetje bij ons.komen haha dus daarna geen last meer gehad
Heb idd nog een kruik gemaakt. Al snel lag mn hondje erboven op. Vanavond maar alvast het bed verwarmen met een kruik Verwarming hebben we nooit aan in de slaapkamer. Krijg dan altijd hoofdpijn als ik wakker word.. Maar ben de nacht doorgekomen.
Ik heb een electrische deken, maar moet ook wel zeggen dat het op onze slaapkamer in de winter rond de 5 graden is, dus echt koud Wat bij mij echt helpt is als ik door en door koud ben een goede hete douche nemen, anders lukt het me niet om warm te worden.
ik ben al 2 dagen BUITEN aan het werk en weet hoe koud het is brrrr! maar daardoor is het wel weer als ik binnen ga zitten dat ik al snel ga gloeien haha
Lekker kop thee meenemen naar bed. En een fleecedeken. Eentje om op te liggen en eentje over je heen. Daar over heen een gewone deken. En een kruik.
Als je het in zo'n situatie nog steeds koud hebt, dan denk ik eerder dat het aan jou ligt, dan aan de temperatuur buiten, in huis of in bed. Koorts misschien? Of heel erg moe?
Jep hier ook altijd lekker warme douche en dan onder de koude dekens.. Heb ik het altijd zo warm.. Of ik doe eerst nog sokken aan! En neem ook regelmatig een kop thee mee.. Het is hier ook koud.. Denk maar -1 ofzo maar door die wind lijkt het wel -10