Ervaringen Luvion camera

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloempjelief, 2 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Wij hebben een Luvion Grand elite 3 connect camera/babyfoon. Vrienden van ons hebben deze ook en dit leek ons ideaal. Maar wij zij echt nooit problemen hebben, hebben wij die des te meer. De ouderunit staat echt 70% van de tijd te piepen, en via de app kan ik er 9 van de 10 keer niet in; camera offline. Het lampje op de camera springt ook om de haverklap op rood, ook steeds na resetten.
    We hebben de internet provider al gebeld, die heeft het eea aangepast, maar t lijkt nu wel nog erger te zijn. Ik baal er van, dat apparaat was niet goedkoop en ik kan er absoluut niet op bouwen.
    Ik wil morgen Luvion benaderen, maar ben benieuwd of het enkel bij ons is of dat meerdere er zoveel problemen mee hebben?

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Wij hebben nooit problemen gehad met onze Luvion camera. Werkte altijd als een zonnetje.

3. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.332
    113
    Amsterdam
    Hier ook nooit problemen. Behalve 9 jaar geleden met de accu maar die hebben we toen nieuwe gekregen.

4. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.154
    1.038
    113
    Hier ook niet.
    Al jaren in huis.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Wij hebben met de eerste week problemen gehad doordat hij vaak ineens de verbinding kwijt was. Zonder dat één van de units werd verplaatst, was de verbinding dan telkens weg. De camera is ook al snel stuk gegaan toen (heel de tijd op nachtvisie dacht ik). Deze of is toen omgewisseld en de 2e deed het beter gelukkig.

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Hij hangt aan de muur boven haar bed, dat koet toch gewoon kunnen? We hebben hem vanavond in de vensterbank gezet en nog geen gepiep gehoord. Heb alleen geen goed zicht nu. Maar misschien is dit toeval door al het gerommel en stekkers erin en eruit? Lees tot nu toe dus goede ervaringen.

7. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.684
    3.126
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier precies hetzelfde probleem met dat ding! De grand elite 3.
    Nooit signaal, constant piepen en dat terwijl de camera en ouder unit zo'n beetje naast elkaar stonden.
    Iets te ver buiten bereik en meteen weer bereik weg.
    Wat een rot ding :roflmao:
    Wij hebben hem uiteindelijk weggelegd en een luvion easy gebruikt. Fijn ding, werkt eigenlijk altijd en gaat nooit snel leeg.:o:

8. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hadden hem toen bij de jongste gekocht. Maar na 2 weken of iets weer terug gestuurd. Hier werkte die ook niet, en wilde het risico niet te nemen voor dat geld. Wij vonden het beeld toen ook helemaal niet super scherp. Maar goed, dat is nu bijna 4 jaar geleden. Dat kan inmiddels wel al veranderd zijn.

9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.457
    8.609
    113
    Vrouw
    Denk toch weer eerst de internet provider bellen, want op de telefoons knalt de wifi er nu steeds af.

Deel Deze Pagina