Hoihoi, In combi met een zoon die veel aandacht nodig heeft, een man die veel van huis weg is, lijkt me dit toch wel ideaal... Wie heeft er ervaring mee? Zijn ze echt zo licht om zelf weg te zetten? Welke is een beetje kwaliteit? Wie o wie kan mij meer vertellen? Ik zoek zoiets; Dreaver S340 Loopband - Inklapbaar - 1-10km/u - Wandelband - Walking Pad - Opvouwbare... | bol
Ik heb de Dreaver X250 en zou hem voor geen goud willen missen! Heb expres deze gekocht ivm krachtige motor. Ik ben een fervent hardloper dus ik had iets nodig vanwege dezelfde redenen als die van jou. Hij ligt hier onder de bank en ik wandel soms 2 uur voor de tv savonds Geen moeite met er onderuit halen ofzo.
Ik heb er sinds een paar dagen 1. Dreaver s340. Kan tot 10 km en heeft een inklapbare beugel. 13cm hoog, als je bank hoog genoeg is kan hij eronder. 1 nadeel, je wordt even heel statisch hahahhaa en dan heb je de keuze tussen vallen of de beugel vasthouden en een shock krijgen hahahahaha .maar ik verwacht dat meerdere loopbanden dat hebben? Geen idee
Zeker! Ik heb deze https://nl.homefitnesscode.com/products/loopmat-voor-thuis-instelbare-snelheid-lcd-scherm-loopband-voor-onder-bureau-voor-thuis-en-kantoor?_gl=1*hiwd14*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQiA4-y8BhC3ARIsAHmjC_HNt9bSALGFLIdhwNl-fak4XRQLI_58yhemv_owwGvDXcO9QTVSEEAaAl9wEALw_wcB
Aaah ja! Op die site had ik er ook eentje gevonden, de Q2 pro. Vooral omdat deze het minste geluid zou maken. Hoe zit het met die van jou met het geluid? En heb je met of zonder stang?
Ik heb hem zonder stang! Geluid vind ik lastig. Ja, je hoort hem. Maar wat had ik verwacht? Ik loop vaak met m’n koptelefoon op en een serietje aan op mn laptop. Dan 0,0 last van.
Bekijk Sportconic Loopband 1-12km/u – Walking Pad – Opvouwbare Loopband – Wandelband – Inklapbaar – Incl. Tablethouder en Afstandsbediening op: https://www.bol.com/nl/p/sportconic-loopband-1-12km-u-walking-pad-opvouwbare-loopband-wandelband-inklapbaar-incl-tablethouder-afstandsbediening/9300000170265922?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp ik heb deze. Voldoet prima en mooie prijs. Je kunt tm 6 km de stang ingeklapt laten, bij 6 tm 12 moet je hem openklappen