Hoi!! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag..... In 2010 hebben voor het eerst gebruik gemaakt van het kdv. Dan krijg je een voorschotbeschikking a.d.h.v het salaris en uren. Eind 2011 moesten we papieren (jaaropgave werk en jaaropgave kdv) naar de belastingsdienst opsturen. Tot nu toe heb ik niets gehoord over een terugbetaling of vordering. Ben ik ongeduldig?
Haha ja te ongeduldig. Kan heel lang duren. Wij kregen die van 2009 en 2010 tegelijk in augustus 2011
Ook ik wacht nog op 2009 en 2010...Heb al 2x gebeld maaar is nog steeds in behandeling. Ach voor dat ze naar de middelbare school zijn moet het afgehandeld zijn. En krijg je geld terug dan is het met rente geloof ik..
Wij hebben 2009 en 2010 vorige maand gekregen. Erg leuk, zeker omdat we over 2009 ruim 600 euro terug moeten betalen.
Wij moesten steeds terug betalen. En dan zijn ze dus wel heel snel. Dus 2009 en 2010 hebben wij vorig jaar en het jaar daarvoor al moeten betalen. Manytroubles. (Mijn vriendin wacht ook nog steeds op 2009 en 2010. Zij moet ook terug gaan krijgen.)