Bij ons nieuwe huis zit een flinke tuin. Nu loop ik daar steeds op gympies in te werken maar zou het liefste iets van klompen of zo willen. Iets waar je makkelijk inschiet en wat makkelijk schoon te maken is maar ook iets wat beetje lekker loopt.
Ik gebruik daarvoor Crocs. Spuuglelijk maar o zo handig, lopen fijn en makkelijk schoon te maken. (Gebruik ze alleen in de tuin haha.)
Crocs zijn ideaal daarvoor. Je gooit ze in een emmer water en schoon zijn ze! Ze zitten ook nig best lekker! Aanrader (voor gebruik IN de tuin.. liever niet er buiten ).
Ik heb deze voor in de tuin. Elke twee jaar koop ik een nieuw paar bij de welkoop. Uiteraard komen ze niet verder dan de tuin . https://www.klompenexpert.nl/tuinklomp-natulive-dames-sebs-turquoise.html?etrias_source=1&etrias_campaign=21&v=1294&gclid=EAIaIQobChMIzMXGnvWh1wIVbjPTCh0NDQ5mEAQYASABEgJJtfD_BwE
https://www.deklompengigant.nl/jolly-jolly-fashion-klomp-gesloten-blauw.html?source=googlebase&gclid=EAIaIQobChMIpbPwwfeh1wIV5xXTCh2sNARCEAQYASABEgKkhPD_BwE ik heb deze charmante dingen alleen voor rond het huis uiteraard
Hier hetzelfde. Man en ik hebben hebben beide een paar klompen bij de achterdeur. Straks worden dat laarzen. Klompen moet je even aan wennen, maar nu wil ik echt niet meer anders.
Ik heb zulke gehad zwarte leren instappers, lopen heerlijk! Na 10 jaar of zo waren ze wel op, moet ff nieuwe halen. Ik gebruik ze idd om het huis, en in de winter heb ik heerlijk zwarte gevoerde regenlaarzen waar je zo ff instapt. Ideaal!
Haha nee, net als crocs komen klompen er echt niet in. Ik heb regenlaarzen van Supertrash en Hunter die ik in de tuin gebruik of met het uitlaten van de hond.
Ik heb korte regenlaarzen. Hebben ze in heel veel leuke printjes. Durf ik zelfs de deur mee open te doen
Neeee haha. Klompen vind ik net zo erg als crocs. Ik heb daarvoor 2 enkelregenlaarsjes. Staan bij de achterdeur en daar schiet ik zo in.
Haha klompen? Nee zeg! Geen klompen, geen Crocs, ik ga daar echt geen geld aan uitgeven hoor! Ik schiet altijd snel in mijn sneakers/laarzen of teenslippers.
ik kan niet op klompen lopen, niet op houten, maar ook niet op leren klompen, wat dan klappen mijn enkels door en verstuik ik ze. Mijn man loopt er altijd op, heeft alleen nette schoenen voor als we op visite of zo gaan (en zelfs dan gaat hij nog wel op zijn klompen )