Ik wil binnenkort klei gaan kopen. En dan heb je vooral de keuze uit Ses of Play-Doh. Dus benieuwd naar jullie ervaring; welke is het fijnst?
Wij hebben play-doh klei hier, andere geen ervaring mee, maar het bevalt prima. We hebben ook de elmo kleurenmenger echt heel leuk..
ik zou zeggen ga naar de action en haal daar je klei, kost echt geen drol en dan is het ook niet zo erg als het uitgedroogd is en je een keer nieuwe wilt kopen.
hmm mja hier ook enkel ervaring met playdoh en met een ander raar merk... heb het doosje weggegooid maar het was geen ses/playdoh in ieder geval. spul stinkt als een malle (geparfumeerde klei.. hoe verzinnen ze het) en kruimelt bovendien heel erg. het is wel een stuk goedkper dus op zich koop je makkelijker nieuw.. dat is waar. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar fatsoenlijke klei stiekem.. dat scheelt hoop stofzuigen en geklieder (not to mention dat die geur echt op mn zenuwen werkt omdat je hem nauwelijks van je handen gewassen krijgt... )
moon dough is ook wel ene goede optie trouwens stinkt niet, kneed fijn en als hij uitdroogt kun je hem met wat druppels water vaak weer tot kneedbare massa krijgen. EN is niet zo duur.
Play-Doh! Zonder meer, we hadden eerst klei van de Action, maar daar zat na een tijdje schimmel op?? Dus meteen Play-Doh gekocht en nergens last meer van, het is ook veel betere klei.
Hier ook play-doh. Kookie monster lettermix en 4 gewone potten 2,99 bij blokker..action raad ik af..schijnt af te geven als een malle.
Tnx allen! Wordt denk ik gewoon Play-Doh. Die van Ses staat overal vanaf 3 jaar op. En 1 kg pot van Play-Doh staat 2 jaar op.