mijn zusje heeft in de zomer altijd zo'n groot zwembad in haar tuin staan waar ik dan elk jaar elke dag in te vinden ben. nou wil ik dit jaar ook wel bij haar zijn met wesley, maar hij is nog te klein voor vlindertjes/zwemband. dus dacht ik om een zwemband voor hem te kopen met 2 gaten voor de beentje erin,waar hij dus eigenlijk een beetje in zit maar die kan ik toch nergens vinden. hebben jullie misschien een idee waar ik die kan vinden. groetjes susanne
ik heb ze bij de etos gezien, van sesamstraat en bij de intertoys, van nijntje. ze waren ongeveer 7 euro dacht ik. wij hebben er ook. zijn erg handig, vind ik.
hi hi hi denk dat ik dan niet goed gekeken heb. ga meteen opnieuw alle spellgoed winkels af thanks meiden. liefs susanne
wij hebben er 1 bij intertoys gehaald 7 euro er zit een halve ring aan waar je zelf ook in kan hangen en er zit een boog op met balletjes
Veel zwem plezier! enne leg de band eerst in het water en laat dan de kleine erin zakken...gaat makkelijker is het niet zo stroef.....vonden wij tenminste
dat klinkt leuk en voor een mooi prijsje was net in een winkel daar hadden ze ze voor 18.00 euro en ook nog eens knal oranje.
Ik kreeg net de folder van Marskramer/Toys2play en daar is die van Nijntje in de aanbieding voor 7,49 euro. Voor verkoopadressen www.toys2play.nl Succes, groetjes Sandra