Sesamstraat, ff klagen

Discussion in 'De lounge' started by Loeki2, Nov 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Het wil nog wel eens zo zijn dat Sesamstraat in geval van belangrijke evenementen op Nederland 2 of 3 wordt uitgezonden, maar volgens mij was dat de afgelopen week niet zo.

Ik stoor me er ook behoorlijk aan dat ze dat ene kwartiertje tv voor de kleintjes zo vaak laten vervallen voor zogenaamd belangrijke dingen. En ik bedoel... voor het sinterklaasjournaal... nou ja...

Groetjes, Wendy

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ach zet je toch een dvtj op van sesamstraat, kinderen vinden het juist leuk om steeds hetzelfde te zien.. :p

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Daar zit natuurlijk ook wat in.
    Groetjes, Wendy

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik klaag ook mee. Mijn kids kijken weinig tv maar vinden sesamstraat geweldig. Erg jammer dat zo'n leuk kinder kwartier moet wijken voor sport oid.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik ben het hartgrondig met de TS eens! Alleen voor het Ek van afgelopen zomer werd Sesamstraat wel verzet naar het andere net, maar daarna helemaal niet meer. Ik heb met de olymische spelen een mailtje naar de NPS gestuurd met de vraag waarom dit was.... Dit is het antwoord...

Hier kun je dus helemaal niks mee en intussen moet ik dus nog een fatsoenlijk antwoord krijgen... Grrr!

Share This Page