sesamstraat knuffels

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jalea, 18 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    onze bengel is helemaal dol op sesamstraat, nu zijn er hele leuke sesamstraat knuffels te koop zag ik online, en aangezien we nog wat leuke dingetjes zoeken voor zijn kamer...

maar weet iemand of dit kwalitatief wel goed spul is en hij er dus ook echt zelf mee spelen kan? ik heb ze nog niet in de winkel in handen gehad

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb er ook zo een die vanaf dag 1 al gek was op zn ernie. We hebben er door de jaren heen 5 versleten en kon het dan ook niet geloven toen hij 2 jaar terug ineens zei dat ze wel weg mochten :confused:
    (Ok hij is nu 11 en niet meer zon knuffel fan...maar toch :p Ze zitten nu naast mijn liefste knuffel van vroeger ;) )
    Maar goed, Mijn mannetje had dus als eerste een ernie met een wattig lijfje en een plastic hoofd...maar nadat we die in de bus kwijt waren geraakt heb ik die nooit meer gevonden in de winkel. Gelukkig nam meneertje ook genoegen met een beanie (hij was toen anderhalf) Altijd een beanybag ernie gehad verder. (en later bert ook en die werden afgewisselt)
    Beanies zijn makkelijk vast te pakken door kleine handjes maar je moet wel goed opletten of t goed inelkaar steekt.
    Je moet iig opletten dat als het een beany is dat er een "zakje" in zit waar de korreltjes in zit zodat als de buitenkant open gaat ofzo het niet ineens eruit kan komen. Dan komt het iig ook niet door de naden. En je moet opletten of er wat kracht op gezet kan worden zonder dat t uit elkaar scheurt. Ook oogjes enz moeten goed vast zitten. Liefst gelijmt en gestikt of als t plastike zijn dat je er aan kan trekken en t dan niet uit elkaar valt.
    Vind dat altijd erg moeilijk want ...naja om in de winkel dan aan die dingen te gaan lopen trekken en doen... ;)
    Maar de doorsnee sesamstraat knuffels zijn wel geschikt heb ik t idee.
    We hebben nml later nog meer "familie leden" gekocht en ben er nooit een tegen gekomen die aan mijn trek en scheur pogingen bezweek.
    Enige die ooit kapot gegaan is is n koekiemonster met bolle pastick ogen die viel nml op mn natuur stenen vloer...tja...toen zeiden de ogen krak :(

Oja ; en van tijd tot tijd moet je gewoon alles n keer nakijken op losse dingetjes of kapotte dingetjes.
    Doe ik nog steeds ook al zijn ze ouder...ze zullen maar iets prongeluk in hun slaap inademen...

3. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Mijn dochter van twee is helemaal gek op haar pino en elmo! Alleen nu zag ik van de week dat het ene oog van elmo los in haar bed je lag. Heb hem wel weer vastgeplakt, maar lijkt me bij een kleiner kind toch gevaarlijk, vooral in die periode dat ze alles in het mondje gaan stoppen. uitkijken geblazen dus...

4. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ze verkopen ze bij babyplanet, vind ze wel heel leuk maar vind de winkel helemaal niets.
    Succes!

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    thnx voor de tips!
    er zit een babyplanet redelijk in de buurt, zal es ffies gaan kijken of ze ze daar hebben!

6. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben net van mensen waar mijn man een klus heeft gedaan een Bert en Ernie pop gekregen. Volgens mij hadden ze ze bij de Intertoys vandaan (tenminste zat in pakpapier van de Intertoys ;) ).

Deel Deze Pagina