Voor de geboorte aankondigingen loop ik met een idee in mijn hoofd, waarvoor ik kleine afsluitbare zakjes nodig heb. Maar waar vind ik deze? Om een idee te krijgen, zit er in mijn album een foto van zo'n zakje. Ze zijn echt klein... ca. 6 a 7 cm lang? Kan iemand mij helpen?
Uhm probeer eens...bruna, postkantoor of v&d...ik heb ze ergens gezien, maar weet eerlijk gezegt niet precies waar. Heb je ook al op internet gezocht? Succes in iedergeval
Haha... ja, de coffeeshop heb ik ook aan zitten denken. Maar het lijkt zo schunnig met een wietblad erop
Als je op marktplaats op "gripzakjes" zoekt kom je aardig wat advertenties tegen waar je deze zakjes kan kopen. Vaak nog redelijk goedkoop ook!
Ik ben ook wat wijzer geworden en weet inmiddels dat ze inderdaad gripzakjes heten. Heb wat zitten googlelen, maar kwam alleen maar pagina's tegen met een minimale afname van 1.000 stuks. Op zich niet erg, want ze zijn niet duur, maar je betaalt dan wel gelijk 7,00 aan verzendkosten (en dat is voor een stuk of 40 weer niet leuk). Geinig dat je marktplaats noemt, want ik heb net zelf ook een advertentie geplaatst... en ik geloof dat ik beet heb Iemand die erop reageerde heeft een minimale afname van 100. Dat is dus voor mij goed te doen.
Ik wil aan het geboorte aankondiging iets extra's toevoegen... wat het is, wil ik nog even voor mezelf houden
haha ik dacht ook he de coffeeshop! oke krijgen we over 40 dagen te horen wat je er mee gaat doen? Ben ook erg benieuwd!
Haha... ja, dat is goed. Ik zal tzt hier even een berichtje droppen met wat het is In ieder geval bedankt voor het meezoeken NB: foto heb ik inmiddels verwijderd uit m'n album.
in een viswinkel hebben ze die zakjes ook wel denk ik. of inderdaad in een dartwinkel ofzo. of gewoon in een hobbywinkel. ik weet dat ik ze altijd gebruikte voor de knipsels van mijn 3d kaarten!
Inmiddels is onze kleine man al geboren en door alle hectiek hebben wij het idee met de zakjes niet meer gedaan. Maar zoals beloofd de "onthulling" van de zakjes Wij wilden bij het kaartje een klein zakje gevuld met witte en blauwe muisjes doen.... Net even wat extra's aan het kaartje...