...in een drukke Mc Donalds in het centrum van Rotterdam! Dat overkwam mij 2 uurtjes geleden.... Ben zo onwijs geschrokken en moet het even kwijt. Ik kom echt bijna nooit bij de Mac maar vandaag dacht ik m'n zoontje te verblijden met een Happy Meal. Hij was ook heel blij tot er 3 jongens naar mij toe kwamen, 1tje ging tussen mij en mijn zoontje staan, nummer twee hield een krant voor m'n neus en deed alsof hij me iets duidelijk wilde maken (of vragen, weet ik veel) en nummer drie pakte mijn portomonnee waar oa mijn iphone ook in zat. Ik had dit op tafel liggen en gewoon in mijn handen maar toen een van die gasten met dat krantje stond te zwaaien heb ik het even losgelaten om hem weg te duwen.... Ik zei altijd dat als me zoiets zou overkomen ik niet in opstand zou komen maar dat gebeurde dus toch, in een waas en vol woede ging ik er achteraan, pakte één van hun vast en schreeuwde dat ze nú mijn spullen terug gingen geven en toen gaf degene die het gejat had tot mijn verbazing nog terug ook.... Ik ben uiteindelijk dus niks kwijt maar de schrik is er niet minder om! Ik besefte echt pas daarna wat er gebeurd was en heb net ff onwijs zitten janken toen ik mn moeder gebeld heb Het waren trouwens 3 jongens van een jaar of 17,18... schoften.
Jeetje wat asociaal!! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar heel goed dat je erachter aan bent gegaan! Waren er geen omstanders die mee kregen wat er gebeurde?
Wat een asocialen toch ook he!! Blij dat jou en je zoontje niets is overkomen en dat je ondanks dit toch je spullen nog terug hebt!
Wat een asocialen, hondsbrutaal! Heb je aangifte gedaan? Blij dat het 'goed' is afgelopen. Is je zoontje erg geschrokken? Je bent wel dapper Chiggy!!
Jeetje, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Wat knap dat je er achteraan durfde te gaan en dat het je ook nog gelukt is je spullen terug te krijgen. Je mag trots zijn op jezelf!
Pff dat is schrikken zeg! Je verwacht toch niet dat je dat overkomt in een mc donalds op klaarlichte dag. Maar vind je ook wel heel dapper hoor! En fijn dat je spullen niet weg zijn uiteindelijk.
Sjees wat heftig Chiggy, en idd wat een schoften :x Mag ik wel overgens even zeggen dat ik je dapper vind dat je toch er achteraan bent gegaan want blijkbaar hadden hun dat niet verwacht van jou Ga je nog aangifte doen?
Bah wat een rotlui en wat een schrik. Lijkt me ook dubbel eng/ erg om,dat je kindje er bij was. Stel dat ze die iets aan wilden doen, moet je niet aan denken. Gelukkig is er niks gejat maar de schrik is natuurlijk groot. Sterkte.
Bedankt dames! Ik heb nog geen aangifte gedaan.. na mijn 'stoere' (of stomme?) optreden was ik ineens zo bang! stond te trillen op mn benen en te huilen als een klein kind... Mijn zoontje schrok op het moment, hij huilde eventjes, maar ik merk nu niks meer aan hem.
Gelukkig maar, misschien ook snel weer vervlogen bij kinderen. Logisch hoor, eerst de adrenaline en daarna de schrik. Even rustig aan!
Super Chiggy, denk in zo'n omgeving als mac donald (drukte) dat een goede zet geweest is dat je er achteraan gegaan bent. Even bijkomen van de schrik is niet niets, logisch dat je een klap ervan hebt gekregen achteraf. Gelukkig is alles okee met jou en jouw zoontje, rustig bijkomen en proberen los te laten. Je zoontje mag trots wezen met zo'n dappere mama, die maar mooi wel voor zichzelf opkomt.
wat heftig! gelukkig heb je je spullen terug maar wat zullen jullie geschrokken zijn echt dapper van je! ze hebben vast camera's maar hopen dat ze gepakt worden.
Wow wat hondsbrutaal! Op zaterdagmiddag nog wel... Ik denk niet dat ik erachteraan gedurfd had hoor. Je hebt goed gehandeld hoor!
Gelukkig is niks met jou of je kleine gebeurd, pfft 17/18 jaar jezus ik zou aangifte doen hoor straks flikken ze het bij iemand die niet achter hun aanloopt. Criminelen worden steeds jonger!
Jeetje wat een eikels! Goed gehandeld hoor! Hebben ze in de mac geen camera's hangen? Kan de politie vast wel gebruiken als je aangifte doet.
Jeetje ben blij dat het zo is afgelopen.. Eigenlijk moet je dat dus inderdaad niet doen want wie weet hebben ze wel wat bij zich. Aan de andere kant kan ik me je woede en dus je actie wel voorstellen! Hoop dat als je bij de politie geweest bent ze inderdaad bij de mac kunnen zien wie het waren en hopelijk kunnen ze ze oppakken (en mogelijk nog een paar berovingen hiermee oplossen...OF verijdelen!!)
Poeh, wat een situatie! Wel heel stoer hoe je hebt gehandeld hoor, en fijn dat je toch je spullen hebt terug gekregen. Gelukkig dat het verder geen gevaarlijke mensen waren want voor hetzelfde geld hadden ze heel vreemd gereageerd . Helemaal begrijpelijk dat je overstuur bent hoor het is ook niet niks. Onbegrijpelijk dat ze steeds jonger het foute pad op gaan .
Super stoer van je! Wat een aso's zeg! Het is toch niet meer normaal tegenwoordig hoe brutaal ze zijn! Bah!