Iemand die de film Ted al heeft gezien? Wil binnenkort naar de bios maar twijvel, hij lijkt me of onwijs leuk of juist een onwijze flop..
Leuk man..!! maja.. tis maar of je ervan houdt natuurlijk.. Tis echt een seth mcFarland productie.. dus echt humor a la family guy. En niet iedereen kan die humor waarderen. Ik vind het persoonlijk geweldig...als je ook van die humor houdt.. zou ik wel gaan. Anders moet je het echt laten...
Ik zou hem gisteren kijken maar is niets van gekomen dus nu kijk ik hem zo ff lekker onderuit gezakt op de bank, ik hou wel van dit soort humor
Kijken jullie op dvd? Dan is t al minder zonde van t geld natuurlijk, mocht hij toch tegenvallen.. maar jullie reacties zijn positief!
Heb hem zelf weken geleden al gezien, in het Duits. Ondanks dat ik hierdoor niet alles meekreeg vond ik het toch wel een leuke film. Zeker een aanrader!
Aanrader, mits je van humor a la family guy houdt.. Persoonlijk heb ik nog nooit zo moeten lachen om een film
We hebben 'm van de week thuis gekeken, na een aantal trailers gezien te hebben. Vond het een hele leuke film, maar toen hij afgelopen was, vond ik het wel genoeg geweest hihi..