Meiden ik heb een Rainforest Cradle Swing nieuw in de doos in de aanbieding. Ik heb er 1 gekocht en in gebruik en daarna gekregen. Mijn dochter vind het helemaal super! We hebben er 189 euro voor betaald. Iemand interesse? Je kunt ook een pb sturen. In mijn album zet ik een foto van mijn dochter in onze eigen swing.
Nog even ter info de omschrijving: Schommel uw baby van links naar rechts of van voren naar achteren. Muziek en natuurgeluiden helpen de baby kalmeren. Zitje kan 90° gedraaid worden. Het luxe kussen in het zitje heeft een extra hoofdsteuntje en kan in de wasmachine. Schommel heeft ook extra opbergruimte voor speeltjes en accessoires. 4 D alkaline batterijen niet inbegrepen. 3-punts veiligheidsgordels om je baby goed en veilig vast te zetten. Vanaf geboorte tot 9 kilo. Mobiel met drie jungle vriendjes Twaalf verschillende liedjes en geluiden met volume controle. 6 sluimerliedjes en 6 grappige liedjes 6 verschillende schommelsnelheden. Het luxe kussen in het zitje komt met een extra hoofdsteuntje en kan in de wasmachine. Met hapjesblad dat opzij gedraaid kan worden. Het comfortabele zitje kan je in 2 verschillende posities stellen. Kan worden ingeklapt om op te bergen.
100 euro is ook best veel geld maar dat krijg je er op marktplaats ook voor en dan zijn ze tweedehands. Ik wil er zelf iets anders voor terug kopen en dat kost 100 euro dus wil niet zakken met de prijs. Het was een cadeau en zo kan ik er een ander cadeau voor kopen.
Nee helaas! Wij hadden hem al gekocht in mijn zwangerschap en mijn ouders ook. Dus de 30 dagen waren verstreken.