Ik ben de kinderkleding aan het uitzoeken en kan hier het 1 en ander aanbieden. Al mijn kleertjes kunnen makkelijk nog een ronde mee en zijn nooit in de droger geweest. Ook hebben wij geen huisdieren. Je kan mij pb en. Op marktplaats heb ik nog meer staan zie oa. Marktplaats.nl - Jurkje Hello Kitty - Babykleding | Maat 56
Leuk badpakje van Nijntje in lichtroze maat 74, kan eerder gedragen worden. Wegens teveel zwemkleding niet gedragen
Mooi grijs jurkje van babyrib met opdruk kleine roosjes maat 62. Staat mooi met lichtroze shirtje met zilveren stippen.
4 leuke romper maat 62/68 niet gedragen. 3 met korte mouw van Sesamstraat en Micky Mouse 1 met lange mouw van Prenatal
Leuk sportief setje, bestaande uit een grijs joggingbroekje met roze details en een leuk roze shirtje maat 50 met de tekst: pretty beautifuk adorable lovely cute. Maar een aantal keer gedragen.
Heel leuk lichtblauw shirtje met groen en leuke opdruk maat 56. Apart door de ruches aan de achterkant en bij de mouwtjes. Paar kleine scheurtjes in opdruk, maar verder als nieuw.
Nieuwe leuke slofjes van Name-it. Gevonden achterin de kast en daardoor niet gedragen. Lengte zooltje van naad tot naad is 10 centimeter.
Mooi jurkje van de hema, maat 56. Mijn dochter heeft hem nooit aangehad, verkeerde seizoen. Kleur is niet goed te zien op foto, maar is een roze jurkje.
Shirtje van Jip en Janneke met een los shirt eronder van de Hema maat 68. Maar een paar keer gedragen.
Ik heb nog veel meer, maar dat plaats ik een andere keer. Op marktplaats ook nog uni kleding en een paar jongens spulletjes.
Ik zoek meisjeskleding vanaf maat 56 voor een heel klein prijsje, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is?