ik ben op zoek naar setjes ( bij elkaar passend broekje en shirtje ) in maat 62 liefst jogging achtige broekjes iemand?
Voor een meisje of jongetje? Ik heb toevallig een advertentie geplaatst bij te koop aangeboden, maat 62 voor een jongetje. Daar zitten ook wat setjes bij (van prenatal) met voornamelijk zachte stoffen.
Ik heb wel een joggingpakje mt 62 Marktplaats.nl > Joggingpakje grijs mt 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
Ik heb dit leuke setje met brandweerauto erop: Marktplaats.nl > Leuk gestreept setje met brandweerauto - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 en nog een pakket met 9 longsleeves. zitten geen broekjes bij Marktplaats.nl > Pakket: 9 longsleeves maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 maar heb wel nog 4 losse broeken; Marktplaats.nl > set broeken maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
Ik heb nog een setje voor je van de prenatal. Met bijpassende slofjes, nooit gedragen, alleen 1 keer gewassen. Bekijk bijlage 198588
Ze heeft deze setjes in maat 62. Verder nog wel een heleboel broekjes, maar daar geen longsleeves boven maar t-shirtjes dus daar heb je nu niet zo veel aan. Nog wel wat pyamaatjes, misschien ben je daar toevallig ook nog naar op zoek.