Misschien een hele stomme vraag, maar wanneer kun je in mijn situatie op zijn vroegst testen? Ik slik de pil en ik moet morgen mijn laatste pil slikken. Alleen heb ik al 3 dagen constante zeurende buikpijn, misselijk, overgeven en andere vage klachten. Daar boven op spreekt een vriendin mij ineens aan met ben je zwanger omdat ze ineens dat beeld bij mij kreeg. Kortom vaag vaag. vorige maand heb ik overigens 4 weken de pil geslikt voordat ik stopweek had (ik had daarvoor zitten klooien met de pil en daardoor na 2 weken pil ongesteld) Misschien dat het daar mee te maken heeft. Op internet word ik ook niet wijzer omdat deze klachten dus kunnen wijzen op mogelijke innesteling. Maargoed mijn vraag is dus wanneer kan ik op z'n vroegst testen tijdens gebruik van anticonceptiepil?
Testje is het enige wat het verlossende antwoord zou kunnen geven, dus ik zou zeggen, haal zo'n ding en testen!
Vergeten er bij te vermelden, gisteren avond getest (halve dag niet geplast, dus gewoon geconcentreerd) en negatief. Maar al die vage klachten zitten mij niet lekker, dus vandaar dat ik me af vroeg wanneer je eigenlijk kunt testen als je aan de pil bent. Ik wacht anders gewoon af tot mijn normale (kunstmatige) menstruatie en kijk dan nog een keertje. Ik stress 'm een beetje, vandaar mijn ongeduld. Bedankt voor het meedenken!!