Hier ook zo, door de interesse in een andere man heel veel gepraat ener veel sterker uit gekomen! Zat toen zelf ook slecht in mijn vel en dat is het gras ergens anders altijd groener.. Nu gaat het super en is het voor mij duidelijker dan ooit, deze vent laat ik nooit meer gaan!
Ze zeggen trouwens tegenwoordig dat het geen seven year itch meer is maar dat het punt komt rond de 3 jaar. Dan ga je nadenken over toekomst enzo en dan beseffen veel mensen dat dit het toch niet is... Ik ben niet zo bang voor al die itch-es. Wij zijn alleen maar sterker geworden hoe verder we in onze relatie komen.
Wij zijn deze maand 18 jaar samen en hebben nog geen serieuze "itch" gehad. Tuurlijk wel eens sleur, maar ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee eigenlijk. Ik ben wel realistisch genoeg om te bedenken dat je na 18 jaar niet dezelfde gevoelens kunt hebben als helemaal in het begin. Ik voel me fijner bij het diepe houden van van nu, dan de spannende verliefdheid van toen.
De dag nadat ik 7 jaar getrouwd was met mijn ex heb ik de scheiding aangevraagd, dus in dat geval klopt het. In totaal ruim 8 jaar samen geweest. Met mijn huidige man ruim 10 jaar samen waarvan 5,5 jaar getrouwd.
Wij zijn nu bijna 8 jaar samen en de seven year itch is aan ons voorbij gegaan. We wonen al weer 7 jaar samen en kennen elkaar echt door en door. Soms loopt het even niet, dat noemen we onze relatie-APK. Hij werkt savonds en in het weekend, ik overdag doordeweek. Bewust tijd plannen voor elkaar is echt noodzakelijk. Gewoon weer de terug naar de basis en naar wat echt belangrijk is. We hebben al zoveel meegemaakt samen en zeker na dit jaar (miskraam /bbz en vervolgens in juli IVF) weet ik echt wel dat onze relatie een stevige fundering heeft.
We waren vorige maand 7 jaar getrouwd, niks gemerkt haha! Zijn iets over 8 jaar samen. Het voelt ook helemaal niet als 7 jaar, dus dat is wel goed denk ik dan. Zou minder zijn als we tegen merkaar zouden zeggen "pas" 7 jaar? Wow...hoeveel langer moeten we nog.
Hier niets gemerkt! we zijn inmiddels bijna 12 jaar samen, gingen na 1 1/2 jaar samenwonen en zijn nu 2 jaar getrouwd
Hmmm, ik geloof niet zo in de 'seven year itch'. Wij zijn nu 9 jaar samen, hebben wel eens een 'itch' gehad maar niet zozeer rond de 7 jaar.