al (winter)laarsjes aan?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tuc, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Hebben jullie meiden al de winterlaarsjes aan of nog sneakers of iets anders?

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter draagt al een paar weken haar laarzen. Geen idee of jij met winterlaarzen iets anders bedoelt.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Nee haha dat bedoel ik..bedoelde geen kaplaarzen

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb beide aan verschi zit alleen in hoogte toch niet in warmte voet
    Met maillots heeft ze laarsjes en met broek korte en hoge schoenen
    Maar in elk geval geen open sandaaltjes wat ik nu ook vaak zie en zelfs sokken of blote voeten bij 12-15graden

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ze loopt hier op sneakers en laarsjes

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Oh oké.

Mijn dochter draagt momenteel deze laarsjes (wel in cognackleur): Giga 4441 blauwe sportieve korte laarzen online bestellen | SOOCO

Ze moet nog een paar laarsjes bij hebben, maar door ziekte ben ik al vijf weken aan huis gekluisterd. Online schoenen kopen vind ik niks.

7. tuc

tuc Niet meer actief

die zijn leuk trouwens..zit een beetje tussen een laars en een sneaker in.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier sinds de temperaturen naar beneden gingen haar zwarte leren laarsjes. Zo leuk onder haar jurken legging 😃

9. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dank je. Ze staan ook erg leuk.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, heb een week of twee geleden de ballerina's opgeruimd. Nu dragen ze afwisselend hun laarsjes en sneakers.

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier het hele jaar door aan wat het leukste bij kleding past of wat ze aan willen. Ok hoogzomer laarsjes of 's winters slippers vind ik niet zo'n straks plan, maar alles er tussenin is prima wat mij betreft. Draag zelf soms ook ballerina's in de winter of laarzen op een wat frissere winterdag. Maakt voor mij niet zo'n verschil wat warmte betreft of ik nou sneakers of laarzen aan doen eigenlijk. Zijn niet extra gevoerd ofzo hier ;)

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Mijn dochter draagt haar laarsjes alleen onder haar jurken. Ze heeft meestal een broek aan. Dan draagt ze een hoge veterschoen, die tot net boven de enkel komt. De ballerina's en sandalen heb ik een dikke maand geleden al naar zolder gebracht.

Sneakers heb ik niet voor haar, maar als ik ze zou hebben, zou ze die nog wel aan mogen, tenzij het buiten heel erg regent / er veel plassen liggen. Wil niet dat haar schoenen, sokken en voeten helemaal nat worden en ze dan zo een hele tijd rond moet lopen.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    hier heeft ze een paar sneakers en een paar winterschoenen (met schapenwol van binnen) en ze kiest gewoon zelf wat ze aan wil (laatste tijd heel veel de sneakers dus die zijn nu versleten (ze is door de zool heen)

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, 2 weken geleden nieuwe laarsjes gekocht, zodat ze een beetje kon afwisselen met de sneakers. Dat vind ik toch niet overal leuk onder staan. En qua temperatuur kan t toch al lang. Dr ballerina's wilde ze ook al een tijdje liever niet aan (vanwege lekker zitten).

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm beiden.. Afhankelijk van wat ze aan heeft :)

16. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mijn dochter draag voornamelijk rokjes en jurkjes en zij heeft daar al best een aantal weken haar laarsjes onder.

17. penseel

penseel Niet meer actief

18. sjak

sjak Niet meer actief

Leren laarsjes en haar (new balance) gympen. All stars zijn te klein geworden en voor haar uggs is het nog w te warm. Hoewel dat wel de laarsjes zijn die haar favorieten zijn.
    Rond december wil ik nog wdl kijken naar wat warmere leren sneakers (gevoerde BK's ofzoietz)

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier draagt ze haar leren laarsjes en haar sneakers (alhoewel die nu net te klein zijn dus ik moet weer nieuwe kopen). Ze heeft ook al 1x haar uggs aangehad toen het echt heel koud was sochtends.

Deel Deze Pagina