Wanneer kan ik gaan testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama1234, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1234

Mama1234 Nieuw lid

6 sep 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal :)

Vorig jaar heb ik een zoontje gekregen, daarna heb ik ongeveer een half jaar een (Mirena) spiraal gehad, deze is eind april verwijderd. Mijn cyclus is altijd onregelmatig geweest, voor mijn zwangerschap heel onregelmatig maar sinds het verwijderen van het spiraaltje is het voor mijn doen aardig regelmatig.

4 dagen na het verwijderen ben ik ongesteld geworden. Mijn eerste cyclus was 36 dagen, daarna 30 dagen, daarna 32 dagen. Vandaag zit ik alweer op 33 dagen.

Ik voel me al een week met vlagen misselijk, ik voel een soort druk in mijn onderbuik en geborrel. Ik hoop dat ik zwanger ben en ben daarom bang dat ik me dingen verbeeld. De enige echte manier om te weten te komen of ik inderdaad zwanger ben is het doen van een test.

Maar wanneer ga ik testen?? Wij hadden gedacht om -wanneer ik nog niet ongesteld ben geworden- zaterdagochtend te gaan testen. Dat is dan dag 35.

Is dit te vroeg? Kan ik beter wachten? Wat is wijsheid? Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties en ervaringen! Thanks!! :D

Groetjes van Mama1234

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Spannend! Het hangt er helemaal van af hoe jij omgaat met een negatieve test. Want, dat hoeft in dit geval nog niets te zeggen.. Maar als jij er helemaal van slag van zou kunnen raken, dan zou ik je adviseren om te wachten tot de dag na de laatste dag van je langste cyclus tot nu toe. Wil je eerder testen, neem voor de zekerheid een gevoelige test..

Succes hoor!!

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina