Sex and the city the MOVIE

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door erlida, 20 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

nou, goed om te horen, want ik ga morgen naar de premiere in A'dam! Joehoe!
    Even mijn mooie jurk uit het stof halen... :)

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dan komen we elkaar daar wel tegen, want ik ga als t goed is ook :) :) 8) 8)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heel veel plezier Amber en Murmel!

Ik vond het ook superleuk dat er bijna alleen maar vrouwen waren die zich ook allemaal leuk hadden aangekleed; mooie pumps, rokjes/jurkjes... echt leuk om dat zo bij elkaar te zien.

Er waren ook een paar verdwaalde mannen die of homo zijn, of onder valse voorwendeselen waren meegelokt ;)

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

leuk leuk ! wie weet? Heb voor de zekerheid even je foto's bekeken, misschien dat ik je gezicht morgen herken :) Trouwens, wat is Hester een prachtmeid zeg! Pfoeh!

Zeg Manuela, moet ik me zorgen maken? mijn lief gaat ook mee... Hij zal toch niet de enige Echte Man zijn he :)

heb er echt zin in, alleen jammer dat we best een end moeten reizen en dus na het werk als een gek richting A'dam moeten. (hoho, ik moet me wel kunnen optutten hoor!) Dus vanavond alles al klaargelegd. Straks komen vrienden voetbal kijken, dus vanavond ook geen tijd. Oma past op Lize, dus die is in goede handen. Heerlijk, avondje uit met mijn vent.

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

oh shit, voetbal is al begonnen... nu moet ik naar beneden en doen of ik het leuk vind.... (haha) Neehoor, ik zit er vooral voor de borrelhapjes

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Haha ik ben er bang voor Amber ;)
    Weet hij wel dat hij naar deze film gaat? ;)

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

jahoor, dat weet hij!
    Trouwens, wat had jij aan? En Murmel, wat trek jij aan?
    Mijn god, ik heb stress! Ik heb een lange zwarte jurk met mooie rode roosjes... lang... Ik ben dan toch niet overdressed hoop ik?
    (als vrouwen niets beters te doen hebben kunnen ze best wel veel poeha om niks maken, haha!)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had gewoon een spijkerbroek aan, met een leuk grijs topje en grijs/zwarte pumps.

Ik voel me nog niet echt slank genoeg voor een rokje/jurkje ;) Maar er waren zat vrouwen die een leuke jurk droegen hoor!

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Nou, het was TOP! Film was heeeeerlijk! Het Roze-Loper-gedeelte had van mij geskipt mogen worden, we liepen langs de Febo het Tuschinski in en we grapten dat er een wachtrij voor de Febo was.
    Heb half Bekend Nederland gezien, was best leuk, maar ook wel raar. (Je ziet opeens van dichtbij hoe het allemaal draait om promoten, interviews, foto's, film... behoorlijk opgeklopt)
    G. Verbaan had een leuke gele satc-jurk aan en ook Bridget zag er mooi uit in lange turquoise glimjurk met dikke buik. Maar mijn lange zwarte jurk met ingeborduurde rode roosjes was uiteraard veeeeel mooier! ;) En wat betreft 'nog niet slank genoeg voelen', Manuela, dat heb ik ook een beetje. Ik mag niet klagen, maar het buikje zit er nog wel. Maar eigenlijk maakte het me niet uit. Ik heb een prima avond gehad!

10. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik heb de film ook gezien gisteravond!

Hij was super! Ik vond hem echt heel erg leuk!

Wil nog een keer...

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hee mama26, wat leuk dat jij er ook was! (wat had je aan? :) )
    Zat jij ook boven, op 't balcon? (volgens mij zaten alle BN' ers beneden...)
    Of ben jij ook een BN'er, hihi...

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    mama en amber; wat super dat jullie het ook zo leuk hebben gehad! Bij jullie was het dus echt met de celebrities ;) Bij ons niks geen rode loper hoor hihi

13. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik weet net waar jij bent geweest....maar ik heb geen BN' ers gezien hoor :)

Ik ben in Panningen geweest (ligt in Limburg). Ik denk dat jij ergens anders geweest bent....maar de film was super leuk he?
    Echt geweldig!

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Haha, wat grappig, ik dacht dat de film nog nergens uitkwam voordag de premiere was geweest! Ik was in het Tuschinski in Amsterdam. De film was inderdaad erg leuk! Ik hoor iedereen roepen: 'ik las slechte recensies', maar dan denk ik: zeur niet, waarom moet alles zo hoogstaand en perfect zijn? Dit was gewoon een leuke film met een typisch Amerikaans verloop, niks mis mee!

sorry voor mijn onbeschaamde 'wat had je aan?', in Amsterdam was de dresscode 'black tie, glamorous', vandaar! :) je zult wel gedacht hebben: wat gaat jou dat aan! :)

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :oops: :oops:
    Dankjewel! Lief van je!

Helaas ben ik niet gegaan, want voelde me écht niet lekker... Baalde wel gigantisch...
    Mijn collega was daarentegen heeeeeel blij dat zij mocht gaan :)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben ik nu de enige die hier werkelijk waar helemaal niks aan vind :rolleyes:

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ja

18. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Maakt niets hoor...bij ons was geen dresscode, maar ik had een bruine driekwart broek aan en een wit truitje ;)

De film zal echt geen perfecte hollywood film zijn, maar wat maakt mij dat uit? Het is gewoon een heerlijke zwijmelfilm. En Mr. Big vind ik helemaal geweldig! 8)

Maar leek me wel leuk zo'n dress code.

Deel Deze Pagina