een collega van mij heeft het ook gehad maar das al weer 23 jaar geleden ofzo. ze was inverwachting van een 2 ling en 1 daarvan zagen ze geen hartslag dus moest het een curretage worden en de 2e heeft het gewoon overleefd en is nu een mooie meid van 23 geloof ik.
Jeetje, die hebben al wat meegemaakt. Gelukkig is het kindje welkom en gaat het goed met hem. Een wonder.
ik krijg er een dubbel gevoel bij ...leuk als dat mannetje dadelijk er achter komt dat papa en mama heb liever niet hadden omdat hij een nierziekte zou hebben ....en toch blijkt dat er goed mee te leven is .......maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer .....
Tja als je al 1 kindje bent verloren en je 2e kindje heeft deze ziekte dan kan ik het me best voorstellen dat ze dit kindje weg wilde halen, ze deden het voor hem .... Maar begrijp ook wel weer wat jij bedoeld
poehee, je zou maar als moeder naar je geweldige ventje kijken en beseffen dat je dit weg hebt laten halen... Dan ben je volgens mij gewoon intens gelukkig dat dat niet goed is gegaan en je gewoon je kleine mannetje vast kan houden.
Dat denk ik ook ja, dat je intens gelukkig bent met je kleine wondertje! En ik denk dat het heel erg goed te begrijpen is dat je niet nog een kindje wil verliezen aan een ziekte! Ben heel erg blij voor hen dat de ziekte meevalt!